کد خبر: ۱۵۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس:

آژانس‌های مسافرتی استان فارس به اعزام زائران اربعین همت کنند

فرخ زاده با بیان اینکه استان فارس چهار پرواز از شهرستان لارستان، یک پرواز از لامرد و دو پرواز هفتگی از شیراز برای اربعین حسینی تدارک دیده است، گفت: استان فارس با حضور زائران از استانهای همجوار پیگیر افزایش ظرفیت است و انتظار می رود استان‌های جنوبی برای تامین ظرفیت های مرکز استان خود تلاش مضاعفی را به انجام رسانند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد فرخ زاده معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با بیان اینکه زائرینی از استانهای همجوار برای شرکت در رویداد عظیم اربعین حسینی به فارس آمده‌اند، گفت: با توجه به کمبود ظرفیت ناوگان هوایی درخواست خود را به سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر افزایش تعداد پروازها از ۲ پرواز به ۴ پرواز در هفته در ایام اربعین اعلام کرده ایم. 
 
وی افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این حوزه ورود کرده‌اند و دو پرواز از شیراز آماده اعزام زائران است و ضرورت دارد آژانس های مسافرتی در کمترین زمان ممکن در این زمینه همکاری کنند.
 
فرخ زاده  بیان کرد: در طول سالهای گذشته بخش زیادی از مسافرین شرکت های هواپیمایی توسط استان فارس تامین شده و امروز نوبت آن است که این شرکت‌های هوایی ظرفیت خود را پای کار زائرین استان فارس و آژانس‌های مسافرتی استان بیاورند.
 
معاون استاندار فارس اظهار کرد: آژانسها با برگزاری تعامل با ایرلاین ها می‌توانند زمینه چارتر کردن پروازها را فراهم کرده و دو پرواز برای رفت و سه پرواز نیز برای برگشت فراهم نمایند.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه فلسفه شکل‌گیری آژانس های مسافرتی فراهم آوردن امکانات و تسهیل سفر برای مسافران است، اظهار کرد: با این رویکرد آژانس های مسافرتی در حوزه زیارت و برگزاری کنگره عظیم اربعین نقش و سهم خود را به زائرین و علاقه مندان خواندن عصمت و طهارت علیهم السلام ادا خواهند کرد.
 
وی افزود: از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز انتظار می‌رود با راهبری و بهره‌گیری از ظرفیت تعاملی آژانس‌های مسافرتی با شرکتهای هواپیمایی در این موضوع سرعت عمل بخرج دهند.


انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان