کد خبر: ۱۵۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
معاون شهردار شیراز :

بلیت نمایش " محشر " در شیراز رایگان است

مشفقیان با بیان اینکه نمایش محشر به عنوان یک اثر فاخر و تاثیر گذار در شیراز ، سومین حرم اهل بیت(ع) اجرا خواهد شد،گفت:بلیت نمایش محشر در شیراز رایگان است.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ،مصطفی مشفقیان رییس سازمان فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرداری شیراز  روز دوشنبه در این باره گفت: در عصر ارتباطات و اطلاعات، بهترین روش برای تبلیغ با توجه به نیاز جامعه، بهره‌گیری از فضای رسانه و هنر از جمله هنرهای نمایشی و میدانی است که سازمان هنری و رسانه ای اوج سابقه درخشانی را در زمینه فعالیت‌های این‌چنینی دارد.

وی افزود :اجرای نمایش هایی که احیاگر واقعیت‌های معاد و دنیای برزخ بوده، اقدامی لازم و ضروری، بجا، شایسته و جذاب است که نقش‌آفرین و اثرگذار نیز خواهد بود.

مشفقیان تاکید کرد: باور معاد و شناخت دنیای پس از مرگ، دارای تأثیرات فراوانی در حیطه زندگی فردی و اجتماعی انسان و از مهم‌ترین مؤلفه‌های تربیت دینی جامعه است.

معاون شهردار شیراز خاطرنشان کرد: قوی‌ترین و مؤثرترین وسیله برای هدایت و نجات جامعة معاصر از منجلاب فساد، چیزی جز نهادینه کردن باور به معاد و شناخت دنیای برزخ نیست و این نمایش، با ظرافت و با استفاده از ابزار هنر به بسیاری از سوالاتی که برای نسل جوان و نوجوان در این حوزه پیش می‌آید پاسخ خواهد داد و قطعا بهترین شیوه برای پاسخ به سوال این نسل، تولید و اجرای همین کارهای نمایشی است.

مشفقیان در ادامه با بیان اینکه طراحی صحنه نمایش محشر یکی از اتفاقات تازه در تئاتر میدانی است که در عین سادگی ظرفیت های مناسب و جذابی را داراست ، افزود: این نمایش از لحاظ کیفیت عناصر نمایشی از جمله متن، کارگردانی، بازیگری، نور، صدا و صحنه اثر بسیار خوبی را برای شهروندان به صحنه نمایش خواهد برد.

وی اضافه کرد: با توجه به استقبال مردم از نمایش فصل شیدایی، پیش بینی می‌شود این نمایش بزرگ میدانی نیز نزدیک به ۱۵۰ هزار بازدید کننده داشته باشد.

بر اساس این گزارش؛ نمایش محشر به همت سازمان هنری رسانه ای اوج و مشارکت شهرداری شیراز و فرماندهی سپاه استان فارس از تاریخ ۲۲ شهریور الی ۵ مهر ماه در شیراز اجراء خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از طریق سایت:
http://www.namaticket.ir برای تهیه بلیت رایگان این نمایش، اقدام کنند.


انتهای پیام/ف

برچسب ها: شیراز ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان