کد خبر: ۱۵۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز:

تصادف بامدادی در شیراز یک کشته به دنبال داشت

قانع اعلام کرد که تصادف شدید دو خودروی سواری در بلوار چمران و قدوسی غربی بامداد امروز، یک فوتی و دو مصدوم به دنبال داشت.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه ،محمدهادی قانع چهارشنبه ۲۳ شهریور در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: ساعت یک و ۵ دقیقه بامداد امروز، وقوع یک حادثه تصادف در شیراز گزارش و آتش‌نشانان به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک خودروی تیگو پس از برخورد شدید با درخت واژگون و سرنشین آن یک خانم جوان در خودرو گرفتار شده بود که تیم امداد و نجات به سرعت ایمن سازی محل را انجام و فرد مصدوم را برای اعزام به بیمارستان از خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

قانع خاطرنشان کرد: در سانحه رانندگی دیگری که ساعت ۵ و ۵۶ دقیقه صبح امروز در بلوار شهید چمران رخ داد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ حین حرکت به شدت با ستون برق درون بلوار برخورد کرده و کاملا واژگون شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شیرازگفت: براثر این حادثه بدنه خودرو سواری کاملا متلاشی شده و دو سرنشین این وسیله نقلیه داخل اتاقک در هم پیچیده محبوس شده بودند.

وی  عنوان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند و پس از قطع جریان برق خودرو، با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، عملیات امدادرسانی به محبوسین را آغاز کردند.

قانع افزود: آتش نشانان با تلاش فراون و در کوتاه ترین زمان ممکن، قسمتی از بدنه خودرو سواری را برش دادند سپس راننده و سرنشین محبوس شده( دو نفر مرد جوان) را از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو سواری پژو خارج کرده و آنها را برای انجام معاینات پزشکی، تحویل امدادگران اورژانس دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز اضافه کرد: متاسفانه با اعلام تیم اورژانس راننده ۱۹ ساله خودرو براثر جراحات وارد فوت کرد و دیگر سرنشین به مراکز درمانی منتقل شد.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان