کد خبر: ۱۵۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۱

ما تک تک قدم هایمان را نذر ظهور کرده ایم

در کربلا پویش دعا برای تعجیل فرج امام زمان (عج) زیر قبه امام حسین(ع) پیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و افراد زیادی به این پویش پیوستند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه،حسین جان (ع) موسم مهر و رحمت است و عطیه اربعین و ژولیده مویان خاک آلود دل به عشق تو دوخته و به صحرای سوز و سرمای سوزان زده و فوج فوج به حریم کبریایی ات وارد می شوند و جان و روح خود را در زلال زرین تو صیقل می دهند.

ای خون خدا، آنان پروانه سان گرد شمع شاه شهیدان غنوده اند و در بارگاه‌ ملکوتی تو یافتند که کیستند و درست زیستند و ما چشم به راه و دست به‌ دعا گرفتار کردار خودیم.

 در برخي از زمان ها ومكان‌ها، رحمت خداوند جلوه‌ي ای ويژه‌ مي‌يابد و لذا در آن مواقع بايد دعا را غنيمت شمرد. موقع بارش باران، هنگام وزش باد، زمان قرائت قرآن، وقت اذان، نيمه‌هاي شب، سحرگاهان، بین الطلوعین، هنگام افطار، محل عبادت و نماز، مشاهد مشرفه وزیارتگاه ها و ... همگي زمان ها و مكان‌هايي هستند كه تاثير و نورانيت دعا را چند برابر مي‌کنند.

از مهم‌ترين مکان های استجابت دعا حرم های مطهر اهل بیت علیها السلام  به ویژه زیر گنبد نورانی حضرت اباعبدالله الحسين علیه السلام است. 

 به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری شیرازه  در کربلا پویش دعا برای تعجیل فرج امام زمان (عج) زیر قبه امام حسین(ع) پیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و افراد زیادی به این پویش پیوستند.

خبرنگار این رسانه به گفتگو با کسانی که به این پویش دعا شرکت کردند به گفتگو پرداخت.

یکی از زائرین گفت:گره های بزرگ عالم جز با شفاعت خواهی از خداوند و درخواست تعجیل امر ظهور محقق نمی شود.

مصطفی امیر حسینی از برازجان در ادامه بیان کرد:درواقع ما با دعا برای تعجیل در فرج  امام زمان( عج) داریم برای عاقبت بخیری خود دعا میکنیم چرا که عاقبت ما زمانی ختم به خیر میشود که امام زمان ( عج) ظهور کرده باشد و ما در زمره یارانش باشیم.

الهام سدریان  با بیان اینکه ما تک تک قدم هایمان را نذر ظهور کرده ایم  اظهار کرد:امیدواریم خداوند مزد این پیاده روی امت اسلامی را تعجیل فرج قرار دهد  و ما نیز جز یاران  و در لشکرامام زمان(عج) باشیم همچنین همه نیز با دعا برای ظهور زیر قبه امام حسین (ع)که یکی از مکان های مستجاب الدعا است به کمک امام زمان بشتابند و امیدواریم جز 313 یاز لشکر آخر الزمانی باشیم.

خواستم این اربعین را کربلا باشم نشد


از نجف، پای پیاده کربلا باشم نشد


زائران بین نمازی در حرم یادم کنید


هر نمازی خواستم در کربلا باشم نشد


انتهای پیام/ف

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان