کد خبر: ۱۵۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری:

صریح و بی پرده با سید محمد خاتمی/در حوادث مشابه مهسا امینی چرا مدافع حقوق زنان نشدید؟

کلانتری در پی حادثه مرگ مهسا امینی و حرف و حدیث ها و اظهار نظرهایی که شده، خطاب به محمد خاتمی که در زمره اصلاح طلبان افراطی قرار دارد، بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، علی اکبر کلانتری نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در پی حادثه مرگ مهسا امینی و حرف و حدیث ها و اظهار نظرهایی که شده، خطاب به محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق ایران که در زمره اصلاح طلبان افراطی قرار دارد، طی بیانیه ای نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

آقای خاتمی !

بنده هم از حادثه درگذشت خانم مهسا امینی اندوهگین و متاثر شدم و این مصیبت را به خانواده محترم او تسلیت می گویم
۰
ولی از شما که پیش از روشن شدن حقیقت و قبل از مشخص گردیدن قاصر یا مقصر ، در اقدامی عجولانه آن را " فاجعه ناگوار " دانسته اید که تا مغز استخوانتان را سوزانده است می پرسم : چرا در ماجرای محمد علی نجفی که با صراحت تمام ، همسرش را  هدف پنج تیر قرار داد و او را برای همیشه از هستی ساقط نمود ، نه تنها موضعی نگرفتید ، بلکه دوستانتان  ، در پی توجیه کار او و جلب رضایت اولیای دم برآمدند ؟!  آن جا ، زن حقوق و کرامت نداشت ؟!

شما و همفکرانتان ( اعم از روزنامه نگار ، وبلاگ نویس ، روشنفکر ، سلبریتی ، مدعی مرجعیت و ۰۰۰ )  یک صدا و هم ندا با  کفتارهای رسانه ای آمریکا ، انگلیس  اسرائیل ، عربستان ، منافقین و ۰۰۰ این حادثه را محکوم کردید و فریاد واویلا سر دادید ، اماچگونه است که در حادثه جانکاه شهادت خانم شیلر رسولی که از قضا او هم از عزیزان کرد بود ، یک کلمه نگفتید و  یک جمله ننوشتید؟!

چرا در روز روشن که به  همسر و دختر شهید خادم صادق  بی حرمتی کردند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند ، اصلا به روی خود نیاوردید و هیچ ککتان نگزید؟!

چگونه است که از حوادث مربوط  به شهدای نیروی انتظامی که به دست هنجار شکنان و  دین ستیزان ، مظلومانه به شهادت می رسند(  هنجار شکنی هایی که  بی تردید بسیاری از آنها ریشه در اباحه گری  هشت سال دولت شما دارد ) دلتان به درد نمی آید؟  مگر خانواده و کودکان یتیم این عزیزان بشر و هم وطن شما نیستند؟

شما و هم حزبی هایتان ، از این که پیش از روشن شدن ماجرا ، بیانیه محکومیت می دهید و خوراک چند ماهه دشمنان ایران و ایرانی را فراهم می آورید و برای مردم و نظام  زحمت و هزینه درست می کنید ، چه سودی عایدتان می شود؟

مسئله ساده و روشن است ۰ یک واجب مسلم شرعی به نام حجاب ( حد اقلی )  در یک کشور اسلامی ، به عنوان قانون ابلاغ شده، همه هم از آن مطلعند، نیروی انتظامی هم بر اساس قانون ، ملزم به اجرا و پیگیری آن است. طبیعی است که در این روند ، کاستی ها و مسائلی هم پیش می آید که باید عاقلانه و  به دور از تحریک احساسات ، آسیب شناسی شود ولی به هر حال قانون بد ( اگر بد باشد)  خیلی بهتر از بی قانونی است.

شما که ( راست یا ناراست ) اصل حکم امر به معروف و نهی از منکر  را مورد قبول و روش اجرای آن را  اشتباه می دانید ، بسیار خوب این گوی و این میدان  ، روش صحیح مورد قبولتان را ارائه دهید !  در اردوگاه شما که به اندازه کافی محقق، مدرس، مرجع  و حقوق دان یافت می شود۰ چرا معطلید ؟!

والسلام علی من اتبع الهدی

 انتهای پیام/س

نظرات بینندگان