کد خبر: ۱۵۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۱

حضور ملی‌پوش ورزش زورخانه‌ای استان فارس در فستیوال بین‌المللی ایتالیا

سرپرست هیات ورزش‌ زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان فارس از اعزام ملی‌پوش ورزش زورخانه‌ای فارس به فستیوال بین‌المللی در کشور ایتالیا خبر داد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، سید حسن حسینی سرپرست هیئت ورزشهای زورخانه ای و پهلوانی استان فارس ضمن بیان اینکه در اول مهرماه سال جاری یک دوره مسابقات زورخانه ای در قالب فستیوال بین المللی در کشور ایتالیا برگزار می گردد اظهار کرد: در این فستیوال علی غرقی قهرمان و مدال آور چرخ تیز و چرخ چمنی کشور در قالب تیم ملی فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و پهلوانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده فارس به فستیوال بین‌المللی توکاتی در کشور ایتالیا اعزام می گردد.

وی افزود: علی غرقی در خانواده ای قهرمان پرور و صاحب نام در عرصه ورزشهای زورخانه ای و پهلوانی رشد نموده و دارنده دومدال طلایک نقره و سه برنز در چرخ تیز و یک برنز در چرخ چمنی و یک مدال طلاو یک مدال برنز در تیمی مسابقات زورخانه ای کشور می باشد که چهارمرتبه به عضویت تیم های ملی جوانان و بزرگسالان طی سالهای ۹۱تاکنون درآمده است.

حسینی تصریح کرد: به همت همه دست اندرکاران، هیأت زورخانه ای و پهلوانی استان فارس طی سالهای گذشته پیشرفت های فراوانی کرده و درتمام رده های سنی تیم ها و نفرات خوبی را تربیت و به مسابقات کشوری اعزام کردند.

این مقام مسئول گفت: زیرساختهای خوبی در استان مهیا شده و باهمت مسئولین هیات استان تجهیزات استاندارد ورزشی تهیه و کارگاهای آموزشی مربیگری، داوری و مدرسی دراستان برگزار شده است.

سرپرست هیئت ورزشهای زورخانه ای و پهلوانی استان فارس خاطرنشان کرد: جایگاه استان فارس به رتبه نخست کشور رسید و فارس به عنوان استان معین منطقه ۳ کشور انتخاب شد.

حسینی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مدیران ورزش استان برای این قهرمان آرزوی موفقیت در این دوره از مسابقات برون مرزی نمود.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: ورزش ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان