کد خبر: ۱۵۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
فرمانده سپاه فجر فارس:

ورود سپاه به حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان حمایتی است

سردار «بوعلی» گفت: ورود سپاه در حوزه تولید علم و فناوری از طریق شرکتهای دانش بنیان، ورودی حمایتی است و باید در همراهی با شرکت‌های دانش بنیان وحدتی همه‌جانبه داشته باشیم.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار سرتیپ پاسدار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر فارس، امروز در همایش آغاز به کار اولین رویداد ملی «تا ثریا» که به همت سازمان بسیج علمی پژوهشی سپاه فجر فارس و دفتر استان فارس شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج در مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در شیراز برگزار شد اظهار داشت: ورود سپاه در حوزه تولید علم و فناوری از طریق شرکتهای دانش بنیان، ورودی حمایتی است و باید در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان وحدتی همه‌جانبه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تولید علم همیشه از چند نفر شروع می‌شود و با حمایت شرکت‌ها به بهره‌برداری اقتصادی می‌رسد افزود: نباید از ارائه ایده‌ها غافل ماند.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه ممکن است دسترسی ما به دانش جهانی کمتر باشد تاکید کرد: ما نباید از پیشرفت‌های جوانان در عرصه‌های مختلف غافل بمانیم.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه ورود سپاه در این حوزه یک ورود حمایتی است ادامه داد: باید در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان وحدتی همه‌جانبه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بسیج در همه اقشار حضور دارد، تصریح کرد: این حوزه دارای خلأ بسیاری است و موازی‌کاری باعث مشکلاتی در این زمینه شده است  و باید متمرکز شویم و نوعی هماهنگی میان دستگاهای مرتبط با این حوزه بوجود آید تا با این هم‌افزایی، نیازها بهتر تشخیص داده شده و  بهتر از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت شود.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیرازه ، سپاه فجر ، فارس
نظرات بینندگان