کد خبر: ۱۵۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۰۳ مهر ۱۴۰۱
فرمانده انتظامی فارس در گفتگو با شیرازه:

فتنه سازان نه با نیروی انتظامی و نه با چادر بانوان محجبه، بلکه با اسلام و حیا و عفت زنان ما مشکل دارند

سردار حبیبی در پاسخ به سوال خبر نگار شیرازه مبنی بر اینکه پیام شما به آنان که چادر زن مسلمان و اقتدار نیروی انظامی را نشانه گرفته اند چیست؟ اظهار کرد: آشوبگران و فتنه سازان نه با نیروی انتظامی و نه با چادر شما بانوان محجبه بلکه با اسلام و حیا و عفت زنان محجبه ما مشکل دارند .
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، امروز مردم شهر شیراز همه یکدل و یکصدا آمده بودند تا به فتنه گران  و آنان که همواره در پی سرنگونی انقلاب و ارزش های اسلام هستند، بگویند سال های سال است با حمایت استکبارگران بی دین و حامیان فتنه چه آشوب ها که به پا نکردید اما هیچ گاه نتوانسته اید به اهداف پلید خود برسید.

 زن و مرد، کوچک و بزرگ، پیر و جوان و از هر قشر و گروهی با حضور در راهپیمایی«امت محمد رسول الله» پاسخ تمام آشوب ها و فتنه های چند روز اخیر را دادند و این پیام را به آشوب گران رساندند که مماشات و سکوت مردم و نظام دلیل بر حق بودن گفتار و کردار آنان نیست و قطعا اجازه نخواهند داد هیچ کسی به هیچ بهانه ای و با هیچ ترفندی آرمان و ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال برده و موجب هتک حرمت و توهین به مقدسات و زن مسلمان گردد.

این راهپیمایی که از ساعت 9:30 دقیقه صبح یک شنبه مصادف با رحلت شهادت گونه پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) از مسیر میدان شهدا تا حرم مطهر شاهچراغ(ع) آغاز شد، یک رویداد دیگر نیز به همراه داشت که نشان از ولایتمداری مردم همیشه در صحنه کلانشهر شیراز است.

امروز پیکر دو شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس(شهیدان محمد تقی کریمی و محمد رضا رسولی) و شهید مدافع امنیت(امیر رضا اولادی) نیز بر دستان مردم شهر شیراز تشییع و تا دارالرحمه این شهر همراهی شد.

خبرنگاران پایگاه تحلیلی خبری شیرازه نیز از آغازین ساعات این مراسم در میان مردم حضور پیدا کرده و با مسئولین و شرکت کنندگان در این راهپیمایی به گفتگو پرداخته و نظرات آنان در خصوص رفتار هنجار شکنانه آشوبگران در چند روز اخیر را جویا شدند.

امروز این راهپیامیی تفاوت معنا داری با دیگر تجمعات مردم داشت و آن هم حضور پررنگ نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و ارتش و بسیجیانی بود که همواره جان خود را بر کف دستشان گرفته اند تا از این خاک و سرزمین دفاع کنند و به دشمن بگویند هیچ فتنه و دسیسه ای نمی تواند از اقتادر ایران اسلامی کم کند.

در این میان سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس از آغازین لحظات مراسم و حتی قبل از شروع رسمی این آیین آمده بود تا باز هم به یاوه گویان بگوید تا نیروهای جان برکف انتظامی، سپاه و ارتش هستند دشمن نمیتواند به اهداف شوررانه خود برسد.

سردار حبیبی در پاسخ به سوال خبر نگار شیرازه مبنی بر اینکه پیام شما به آنان که چادر زن مسلمان و اقتدار نیروی انظامی را نشانه گرفته اند چیست؟ ضمن تسلیت وفات پیامبر گرامی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: آشوبگران و فتنه سازان نه با نیروی انتظامی و نه با چادر شما زنان محجبه بلکه با اسلام و حیا و عفت زنان محجبه ما مشکل دارند .

وی با بیان اینکه این تعداد انگشت شمار که تحرکاتی انجام می دهند عددی هم نیستند و فریب خوردگان غرب هستند، افزود: اما اگر مشاهده کنید در پیام هایی که در شبکه های معاند به نیروهای خود می دهند گریه میکنند و التماس میکنند تا به اهداف خود برسند، ولی نمی دانند که در طول تاریخ تا کنون زن های این سرزمین محجبه و با عفت بوده اندو از زمان اسلام به این طرف همچنان محجوب بوده اند.

سردار حبیبی تصریح کرد: همه ما امروز آمده ایم تا با هم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنیم و به آنها جای شما این جا نیست.

خبرنگار شیرازه در ادامه، خطاب به فرمانده انتظامی استان عنوان کرد که در چند روز اخیر شاهد ایجاد نا امنی هایی برای زنان محجبه در خیابانهای شهر بوده ایم به گونه ای که موجب رعب و حشت بین برخی افراد شده بود، شما به عنوان کسی که سالها در عرصه دفاع مقدس با دشمن مبارزه کرده و اکنون فرمانده انتظامی یک استان پهناور می باشد، چه پیامی دارید؟

فرماندهی انتظامی فارس در این خصوص تصریح کرد: اولا تا وقتی فرزندان این کشور مثل ماها  و نیروی انتظامی در خیابان ها هستیم خیلی بیجا کرده اند که چنین حرف هایی را میزنندو چنین رفتارهایی را انجام میدهند، دوم اینکه مگر کسی جرات میکند با بانوان این سرزمین رفتار اهانت آمیزی انجام دهد آنها فقط خودشان را مسخره کرده اند.

سردار حبیبی در پایان با صراحت اعلام کرد: هر کسی با زن مسلمان و نماد اسلام با اهانت برخورد کرد با او به شدت برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/س


نظرات بینندگان