کد خبر: ۱۵۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱
استاندار فارس:

باید مباحث ریشه‌ای فرهنگی مورد توجه مدیران ارشد استان باشد

ایمانیه گفت: باید مباحث ریشه‌ای فرهنگی مورد توجه مدیران ارشد استان باشد تا بتوان با مدیریت فضای مجازی زمینه مقابله با ویژه برنامه‌های دشمن برای آسیب رساندن به کشور را خنثی کرد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه ،محمدهادی ایمانیه استاندار فارس  شنبه  16 مهر ماه  در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس ضمن تبریک هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی بیان کرد: این مناسبت‌ها نشان دهنده پویایی فرهنگی کشور است.

وی  از تلاش نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و اداره اطلاعات در راستای صیانت از حرمت شهر شیراز و استان فارس و تداوم فعالیت‌های اصیل فرهنگی و ریشه دار تشکر کرد و افزود: در تجمعات شیراز دو  نفراز نیروی انتظامی و بسیج  به شهادت رسیدند و استان فارس صبورانه توانست بهترین عملکرد ها را داشته که حاصل تلاش نیرو های  نیرو انتظامی ، سپاه، بسیج و اداره اطلاعات دیگر دستگاه ها است.

ایمانیه بیان کرد : شیراز  در  کنگره جهانی محمد(ص) در کشور رتبه‌های برتر را کسب کرد و تصمی بر این شد که پابگاه اصلی این رویدار شیراز باشد و  دستگاه های مختلف در تداوم آن  تلاش کنند.

استاندار فارس به نمایش محشر اشاره کرد و افزود:رویداد محشر  خود از جنبه اجتماعی، محشر بود و از جنبه هنر هم هنری اصیل و ماندگار شد و نشان داد وقتی با سلیقه عمل کنیم، بهترین بهروری از مسائل فرهنگی را مشاهده خواهیم کرد.

وی به انتصاب شهردار شیراز و مدیرکل صدا و سیمای فارس هم اشاره و ابراز امیدواری کرد که این انتصابات منجر به ارتقای جهشی فعالیت‌های فرهنگی فارس و شیراز شود.

استاندار فارس با اشاره به بافت فرهنگی و اجتماعی ٣٦٠ هکتاری اطراف حرم مطهر شاهچرا(ع) هم پیشنهاد داد که برنامه ریزی شود که به عنوان یکی از هویت‌های شیراز احیاء شوند، چرا که یکی از ضربه‌های سنگین دشمن به جوانان، بی هویت کردن آنها در بخش فرهنگی و ملی است.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان