کد خبر: ۱۵۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۱۷ مهر ۱۴۰۱
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس مطرح کرد:

تنظیم بازار مرغ در استان فارس / توزیع ۶۴۰ تن مرغ منجمد

دهقان پوربا تاکید بر اینکه در تولید و توزیع مرغ در این استان هیچ مشکلی وجود ندارد،گفت: در دوره جدید توزیع مرغ منجمد که با هدف تنظیم بازار از نوزدهم شهریورماه آغاز شده است تاکنون ۶۴۰ تن مرغ منجمد به قیمت ۴۸ هزارتومان به بازار مصرف استان فارس تزریق شده است.
به گزارش سرویس اقتصادی  شیرازه ،مجتبی دهقان پوررئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس  روز یکشنبه با بیان اینکه با همت مرغداران بازار عرضه مرغ به تعادل رسیده است افزود:برای شهروندانی که به فروشگاه های توزیع مرغ مراجعه می کنند، محدودیتی در خرید وجود ندارد، صرفا در مراکز عرضه سایر محصولات ، به منظور توزیع مطلوب هر نفر حداکثر مجاز به خرید چهار عدد مرغ است.  

وی افزود: روزانه ۱۰ تا ۱۵ تن مرغ منجمد توسط پنج تا ۱۰  کامیون ویژه حمل مواد پروتئینی به صورت سیار توزیع می شود.

دهقان پور بیان کرد: مرغ منجمد در اختیار مراکزی که مصرف کننده عمده مرغ هستند از جمله بیمارستان ها، زندان ها، مراکز خیریه و تعاونی های مصرف نیز قرار می گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه قسمت عمده مرغ منجمد عرضه شده تولید داخلی است و تنها مقدار اندکی تولید خارج از کشور است، بیان کرد: در زمان اشباع تولید به منظور حمایت از تولید کننده مرغ مازاد توسط دولت خریداری شد که در زمان مورد نیاز به منظور حمایت از مصرف کننده و  تعادل بخشی قیمت ها توزیع می شود.

انتهای پیام/ف
منبع: ایرنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان