کد خبر: ۱۵۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۱۷ مهر ۱۴۰۱
عضو شورای شهر شیرازتاکید کرد؛

مسئولین شهر شیراز مشکل سرویس مدارس را برطرف کنند

هاجری گفت:سرویس مدارس به یکی از دغدغه های خانواده ها در شیراز تبدیل شده و مسئولین شهری مانند شهرداری، فرمانداری و آموزش و پرورش باید هرچه سریعتر این مشکل را برطرف کنند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد رضا هاجری سخنگوی شورای شهر شیراز عصر یکشنبه در هشتاد و چهارمین جلسه صحن علنی شورای این کلانشهر، گفت: استقبال گسترده از مراسم تودیع و معارفه شهردار قدیم و جدید، نشان داد مردم به آینده شهری امیدوارتر شده و می‌بایست شورا و شهرداری با وحدت و همدلی و صدای واحد، پاسخگوی عملی مطالبات و توقعات مردم خوب باشند.

وی تصریح کرد: امروز مردم مشتاق خدمت همه جانبه بدون منت هستند و شهرداری و شورا را در خدمت رسانی جلودار مدیریت شهری می‌بینند که باید با سعی و تلاش، آنها را در خدمت رسانی نا امید نکنیم.

هاجری در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مردم داری و تکریم ارباب رجوع اقتضا می‌کند پاسخ مردم در شهرداری با سرعت و سبقت داده شود تا اطمینان و اعتماد بعضاً برباد رفته، بازگردد و در صدور مجوزات قانونی، تسریع حاصل گردد.

عضو شورای شهر شیراز افزود: به منظور کمک به گره گشایی کارهای فروبسته مردم، لازم است شورا، اوقات برگزاری کمیسیون و کمیته‌ها را خارج از وقت اداری در نظر بگیرد تا مدیران شهرداری در وقت اداری، پاسخگوی مردم بوده و گره از کارهای آنها باز کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت سرویس مدارس نیز گفت: دغدغه مردم پیرامون وسایل حمل و نقل مربوط به دانش آموزان عمومیت داشته، لازم است بصورت متمرکز گره گشائی شود.

عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: تبلیغات گسترده، نیازمندی سرویس مدارس در سایت‌هایی مانند دیوار و امثالهم، روح و روان مردم را می‌خراشد و امنیت را کم رنگ می‌کند و ضروری است آموزش و پرورش، فرمانداری، نیروی انتظامی، سازمان حمل و نقل شهری و کمیسیون عمران و حمل و نقل طی جلسه کاربردیِ مشترک، پاسخگوی خانواده‌ها باشند.

هاجری افزود: عیب است که بعضی از خانواده‌ها هنوز نتوانسته اند سرویس مناسبی برای فرزندان دانش آموز خود پیدا کنند در حالیکه اگر قیمت خدمات، عادلانه، منصفانه و متوازن باشد، گره گشا خواهد بود.

انتهای پیام/س
منبع: مهر
نظرات بینندگان