کد خبر: ۱۵۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۹ مهر ۱۴۰۱
مدیرعامل آبفا فارس خبر داد:

گشایش تصفیه خانه فاضلاب آباده در آینده نزدیک

صادق پور در بازدید استاندار فارس از تاسیسات فاضلاب شهر آباده از گشایش تصفیه خانه فاضلاب آباده در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شهرستان های شیرازه، علی جان صادق پور، مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس که همراه با استاندار فارس به شهرستان آباده سفر کرده بود، گفت: امیدوارم با تامین به موقع اعتبارات مورد نیاز، تصفیه خانه ی فاضلاب شهر آباده در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

در این سفر استانی که محمدهادی ایمانیه استاندار فارس و رحیم زارع نماینده مردم شهرستان های آباده، بوانات، خرمبید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند از مراحل پایانی احداث تصفیه خانه فاضلاب و اجرای بخشی از تاسیسات فاضلاب شهر آباده بازدید کردند.

استاندار فارس هم در جریان این بازدید، بهره برداری از این پروژه را بسیار لازم دانست و بر همکاری همه جانبه سایر ادارات و دستگاه ها به منظور رفع موانع موجود در مسیر گشایش این طرح بزرگ زیست محیطی تاکید و دستورات لازم برای جذب اعتبارات مورد نیاز را صادر کرد.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس در این بازدید با تشریح مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب در شهرها و روستاهای شهرستان آباده، خواستار همکاری و اهتمام ویژه مسئولین محلی در تکمیل و به سرانجام رساندن طرح های در دست اقدام آب و فاضلاب در این شهرستان شد و اعلام کرد که شرکت آبفا استان فارس فعالیت های گسترده ای را در بخش تامین و توزیع آب شرب  شهری و روستایی در استان به مرحله اجرا گذاشته و یا به بهره برداری رسانده است.

صادق پور افزود: در شرایط حاکم بر منابع آب استان، جستجو برای یافتن منابع آب جدید با مشکلات جدی مواجه است و با اشاره به اقدامات مهمی که در حوزه آب و فاضلاب در شهرستان آباده انجام گرفته، طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر آباده را از مهمترین طرح های این شهرستان که در رده طرح های ملی قرار دارد را مثال زد.


انتهای پیام/ر

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، آبفا
نظرات بینندگان