کد خبر: ۱۵۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۱۹ مهر ۱۴۰۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

تامین سلامت جامعه رسالت مهم دانشجویان علوم پزشکی است

حسینی گفت:دانشجویان علوم پزشکی در کنار دانش افزایی، رسالت مهم تامین سلامت جامعه را بر عهده دارند و اساتید و مسئولان دانشگاه نیز در این راه همراهی می کنند.
 به گزارش سرویس سلانت شیرازه،وحید حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مراسم «مهرواره رویش» ضمن خوش آمدگویی و تبریک به دانشجویان جدید دانشگاه گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در کنار دانش افزایی، رسالت مهم تأمین سلامت جامعه را بر عهده دارند و اساتید و مسؤولان دانشگاه نیز می‌کوشند در تحقق این رسالت سهیم شده و در مسیر ارتقای سطح بینش و دانش دانشجویان گام برداشته شود.

مسؤول حوزه سلامت فارس با اشاره به حضور اساتید بنام و برجسته در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز که از سرآمدان این حوزه هستند، از دانشجویان جدید دانشگاه خواست تا بکوشند از دانش و تجربه اساتید خود بیشترین بهره را ببرند.

وی افزود: بسیاری از اساتید پیشکسوت و برجسته کشور و دنیا، دانش آموخته و فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند و بی شک، دانشجویان تلاشگر امروز نیز در آینده‌ای نه چندان دور، با پشتکار و سخت کوشی به جمع این اساتید می‌پیوندند.

توجه به مسائل اخلاقی در امر خدمت به سلامت جامعه، دیگر تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خطاب به دانشجویان نو ورود بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز  محمدحسین انباردار نیز در این آئین ضمن تبریک به دانشجویان نو ورود عنوان کرد: همانطور که دانشجویان از مرحله دانش آموزی به دانشجویی ارتقا پیدا کرده اند، باید تلاش کنند تا شیوه زندگی خود را در این مرحله نیز ارتقا دهند.

وی  با تاکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی دانشگاه با محوریت دانشجویان اجرا می‌شود، گفت: برنامه ریزی های فرهنگی، صنفی، پرورشی و تشکیلاتی در مقاطع کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با بهره مندی از حضور دانشجویان منتخب و نماینده دیگر دانشجویان، به شکل دانشجو محور برنامه ریزی و اجرایی می‌شود.

 انبار دار برنامه ریزی و اجرای بیست و سومین دوره از «مهرواره رویش» امسال به همت دانشجویان را نمودی از این مشارکت فعالانه دانست و به معرفی برنامه‌های پیش بینی شده برای دانشجویان در حوزه فرهنگی پرداخت.


انتهای پیام/ف
منبع: مهر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، سلامت
نظرات بینندگان