کد خبر: ۱۵۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۲۱ مهر ۱۴۰۱
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با شیرازه:

یاد روز حافظ از مهم ترین برنامه های فرهنگ و ارشاد است

موسوی نژادیان گفت:هرساله موضوع بزرگ‌داشت یاد روز حافظ از مهم ترین برنامه هایی است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با همکاری مجموعه های مرتبط برگزار می‌کند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه ،رسول موسوی نژادیان معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم یاد روز حافظ در گفتگو با شیرازه گفت:هرساله موضوع بزرگداشت یاد روز حافظ از مهم ترین  برنامه هایی است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با همکاری مجموعه های مرتبط برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به اینکه این یاد روز مصادف شد با هفته وحدت و میلاد حضرت محمد (ص) به صورت متفاوت برگزار کردیم، اظهار کرد: با همکاری دستگاه های مختلف بویژه  دبیر خانه کنگره بین المللی حضرت  محمد(ص) که آثار بسیار خوبی را برای  شخصیت برجسته بشریت جمع آوری کرده و رو نمایی میکند برگزار شد.

موسوی نژادیان با اشاره به برنامه رونمایی و برگزاری نمایشگاه یکی از آثار فاخری که توسط هنرمندان زنجانی تولید شده و امسال در حاشیه برنامه یاد روز حافظ به نمایش گذاشته می‌شود تصریح کرد: کتاب حافظ شیرازی توسط هنرمند زنجانی ساخته شده که تلفیقی از چرم و برنج است.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان با بیان اینکه  یاد روز حافظ امسال با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا (پنجشنبه)به شهرستان کازرون  سفر کرده و  در جلسه شورای فرهنگ عمومی شرکت کرده  و به آشنایی با ظرفیت ها و مسائل فرهنگی شهرستان کازرون می‌پردازد.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان