کد خبر: ۱۵۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۲۱ مهر ۱۴۰۱
رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان کازرون خبر داد؛

خدمات رسانی به ۳۸ هزار مراجعه کننده در بیمارستان کازرون

شریفی از خدمت رسانی به بیش از ۳۸ هزار مراجعه کننده به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) کازرون در ۶ماه نخست امسال خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شهرستان های شیرازه، دکتر مهرداد شریفی در نشست با فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، گفت: با توسعه خدمات بیمارستان حضرت امام علی (ع) کازرون، چالش‌ها و نیازمندی‌های حوزه درمان در این شهرستان رفع می‌شود.

وی تصریح کرد: همواره توسعه خدمات سلامت در شهرستان کازرون به عنوان یکی از قطب‌های درمانی، در اولویت کاری مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار دارد.

محمد علی بخرد فرماندار شهرستان کازرون نیز با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در حوزه سلامت این شهرستان گفت: خدمت شایسته و درخور مردم در حال حاضر اولویت اصلی تمامی دستگاه‌های اجرایی است و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز همگام با سایر دستگاه‌های اجرایی در سطح استان، تلاش‌های ارزنده ای را در راستای تأمین سلامت مردم و ارتقای ارائه خدمات بهداشتی درمانی انجام داده است.

در ادامه، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان کازرون را به معاون درمان دانشگاه ارائه کرد.

دکتر محسن معینی افزود: در ۶ ماه نخست امسال، ۳۸ هزار و ۶۷۵ بیمار به بخش اورژانس بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون مراجعه کرده اند که از این تعداد، ۶ هزار و ۵۹۳ بیمار بستری شده و خدمات درمانی لازم را دریافت کرده اند.

انجام یک هزار و ۵۲۱ عمل جراحی اورژانسی و ۹۹۳ عمل جراحی الکتیو در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون در ۶ ماه گذشته، از دیگر مواردی بود که دکتر معینی در این گزارش به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ر
منبع: مهر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، کازرون
نظرات بینندگان