کد خبر: ۱۵۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۲۱ مهر ۱۴۰۱
آغاز راهپیمایی بزرگ بانوان فاطمی در شیراز تا لحظاتی دیگر؛

قرار عاشقانه بانوان فاطمی شیراز، با الگوی عفت و حیا حضرت زهرا (س)

اجتماع بانوان فاطمی بیشتر یک قرار عاشقانه بانوان این مرز و بوم با الگوی عفت و حجاب حضرت فاطمه (س) است، بانوانی که از ساعتهای آغازین امروز و حتی قبل از شروع رسمی مراسم آمده اند تا به آنان که خواهان آزادی زن به شرط برهنگی هستند بگویند، آزادی تنها به برهنه شدن و ترویج بی عفتی در جامعه نیست، آزادی یعنی بتوانی در سخت ترین برهه‌های زمانی با حفظ حیا و عفت چنان پیشرفت کنی که پرچم پر افتخار کشورت را به اهتزاز درآوری.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، امروز پنج شنبه 21 مهرماه 1401 قرار است  تا دقایقی دیگرهمزمان با برخی از شهرهای کشور اجتماع و راهپمایی بزرگ بانوان فاطمی برگزار گردد.

 اجتماعی که بیشتر یک قرار عاشقانه بانوان این مرز و بوم با الگوی عفت و حجاب حضرت فاطمه (س) است، بانوانی که از ساعتهای آغازین امروز و حتی قبل از شروع رسمی مراسم آمده اند تا به آنان که خواهان آزادی زن به شرط برهنگی هستند بگویند، آزادی تنها به برهنه شدن و ترویج بی عفتی در جامعه نیست، آزادی یعنی بتوانی در سخت ترین بره های زمانی با حفظ حیا و عفت چنان پیشرفت کنی که پرچم پر افتاخر کشورت را به احتزاز درآوری.

این یانوان آمده اند تا بگویند اگر چه شعار«زن، زندگی، آزادی» دستاویز این روزهای دشمن است برای به میدان آوردن نسل فریب خورده جامعه اما بانوان محجبه این سرزمین میتوانند مفهوم این شعار را به گونه دیگری تعبیر کرده و به جهان ثابت کنند زن میتواند در عین آزادی و آزادگی چنان غیرتمندانه در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی فعالیت و پیشرفت کند که هیچ دشمنی قادر به سرکوب کردنش نباشد.

آری امروز اجتماع بزرگ بانوان فاطمی در شیراز در حال برگزاری است تا مشت محکی باشد بر دهان فتنه گرانی که حجاب را مغایر اهداف خود می دانند و قصدشان از برهنگی زن ترویج فحشا و فساد است تا ایران و ایرانی را از پیشرفت بازدارند.

قرار عاشقانه بانوان فاطمی شیراز، با الگوی عفت و حیا حضرت زهرا (س)

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان