کد خبر: ۱۵۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۲۱ مهر ۱۴۰۱
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس در گفتگو با شیرازه:

در آینده ی جهان، زن محجبه ایرانی تاثیرگذار خواهد بود

برنده بیان کرد: زنان ما نشان خواهند داد که در آینده ی جهان، زن محجبه ایرانی تاثیرگذار خواهد بود و حرکات دشمنان، قطعا و یقینا به نتیجه نخواهد رسید.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،ترگل برنده مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس در حاشیه راهپیمایی بانوان فاطمی در گفتگو با خبرنگار این رسانه بیان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری تا زمانی که نور حضرت خدیجه کبری(س)، حضرت فاطمه الزهرا(س) و حضرت زینب (س) می درخشد، حرکات و طرح های کهنه و جدیدی که ضد زن می باشد و به جهان ارائه می شود قطعا و یقینا به نتیجه نمی رسد.

وی افزود: زنان مجاهد ما معلم ثانی تمام زنان جهان بوده و همانند زنان صدر اسلام که معلم اول بودند به ایفای نقش می پردازند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس اظهار کرد:بانوان مسلمان ایرانی، الگوی سوم زن را به جهان ارائه می کنند و این الگوی سوم زن، نه شرقی و نه غربی است.

برنده در الگوی سوم زن مسلمان ایرانی را نقش آفرین و حاضر در مرکز جامعه دانست و بیان کرد: در این الگو بر خلاف نگاه شرق، زن نقش آفرین است و زن در حاشیه نیست و در نگاه غرب زن به مثابه یک ابزار برای رسیدن به نیازهای جنسی و سرمایه داری نوین است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک نگاه جدید را به جهان عرضه کرده است که زن می تواند، محجبه، شریف، عفیف باشد و در عین حال در مرکز هم باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس بیان کرد: قطعا سیاست گذاران غرب ساکت ننشسته و به مقابله با این نگاه می پردازند و این اتفاقاتی که در جهان روی می دهد دقیقا برای مقابله با نگاه زن مسلمان ایرانی است.

برنده ابراز کرد: زنان ما نشان خواهند داد که در آینده ی جهان زن محجبه ایرانی تاثیرگذار خواهد بود و حرکات دشمنان، قطعا و یقینا به نتیجه نخواهد رسید.

انتهای پیام/ر/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان