کد خبر: ۱۵۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۲۳ مهر ۱۴۰۱
یک خبر به همراه حاشیه نگاری؛

تاریخ سازی بانوی ایرانی؛ پاسخی محکم و مستدل به یاوه گویی های دشمنان

الهام حسینی با کسب سه طلای تاریخی پرچم ایران را به اهتزاز درآورد به این ترتیب بالا رفتن پرچم ایران در میادین جهانی و بین المللی توسط یک بانوی مسلمان محجبه در واقع سیلی محکمی به صورت دشمنانی است که به هر طریقی می خواهند زن ایرانی را گوشه نشین و غیر موثر در جامعه معرفی کنند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، الهام حسینی، نماینده ایران در دسته 81 کیلوگرم زنان با مهار وزنه 102 کیلوگرم در حرکت یکضرب اولین مدال طلای آسیایی وزنه برداری زنان ایران را به دست آورد و بار دیگر تاریخ ساز شد.

گروه A دسته 81 کیلوگرم وزنه برداری زنان قهرمانی آسیا 2022 در بحرین برگزار شد و دختر ملی پوش ایران توانست اولین مدال طلای بزرگسالان ایران را کسب کند.

وی در حرکت دو ضرب 125 را بالای سر برد و طلایی شد و  در مجموع هم با 227 کیلو در جایگاه نخست ایستاد تا سه طلا را از آن خود کند.

 سه طلای تاریخی حسینی عبارت است از:

حرکت یکضرب ۱۰۲ کیلوگرم
حرکت دوضرب ۱۲۵ کیلوگرم
مجموع ۲۲۷ کیلوگرم

دشمنان این مرز و بوم همواره تلاش کردند که با طرح مباحث فمینیستی و به کارگیری انواع تکنیک های اقناعی و عملیات روانی در رسانه های خود، نقش زنان را در جمهوری اسلامی ایران کم اهمیت جلوه داده و زن را در جامعه ی ایران گوشه گیر، منزوی و غیرتاثیرگذار معرفی کنند.

این در حالی است که بانوان ما همواره در عرصه های مختلف علمی، پزشکی، ورزشی، هنری، فرهنگی و ... خوش درخشیده و بارها برای ایران افتخار آفرینی کرده و پرچم ایران را در میادین مختلف به اهتزاز درآورده اند.

به اهتزاز درآمدن پرچم ایران در میادین جهانی و بین المللی توسط یک بانوی مسلمان محجبه در واقع سیلی محکمی به صورت دشمنانی است که به هر طریقی می خواهند زن ایرانی را گوشه نشین و غیر موثر در جامعه معرفی کنند.

همین افتخارات در واقع این پیام را به اذهان متبادر می کند که زن مسلمان ایرانی، در جامعه حضور دارد و برای ایران افتخار آفرینی می کند و به آینده امیدوار بوده و تلاش می کند در ترسیم افق های روشن جامعه سهیم باشد.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان