کد خبر: ۱۵۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۸ - ۲۳ مهر ۱۴۰۱
فرمانده انتظامی استان فارس؛

عاملان تیراندازی در شیراز دستگیر شدند

سردار حبیبی گفت: با تلاش مأموران انتظامی، عاملان تیراندازی به سمت خودرو گشت پلیس در شهر شیراز، دستگیر شدند.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری عامل تیراندازی در شیراز خبر داد و گفت: شب گذشته مأموران انتظامی کلانتری رحمت شیراز هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که ناگهان راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به تیراندازی به سمت خودرو آنان کرده و متواری می شوند.

وی افزود:در این راستا عوامل انتظامی اقدام به تعقیب موتورسیکلت نموده که ترک نشین آن مجددا اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کرد.

 حبیبی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، موتورسیکلت توقیف و راکب و ترک نشین آن دستگیر شدند، گفت: در این خصوص یک قبضه اسلحه شکاری که متهمان با استفاده از آن به سمت مأموران انتظامی شلیک کرده بودند، کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری هستند که در این خصوص پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این تیراندازی خوشبختانه به کسی آسیبی وارد نشده است ، تأکید کرد: پلیس حافظ جان، مال و نوامیس مردم است و کسانی که بخواهند به هر نحوی در مسیر خدمت رسانی پلیس به مردم اخلال ایجاد کنند، با برخورد قاطع و قانونی م أموران انتظامی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/ س
نظرات بینندگان