کد خبر: ۱۵۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱
استاندار فارس مطرح کرد؛

«پرتودهی» از موارد استفاده صلح آمیز هسته ای است

ایمانیه گفت: «پرتو دهی» از موارد صلح امیز انرزی هسته ای است که با توجه به ظرفیت های موجود در استان فارس مد نظر قرار دارد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،محمد هادی ایمانیه  استاندار فارس در آئین کلنگ زنی شهرک پرتودهی کوثر بیان کرد: فارس استانی با ظرفیت در حوزه‌های مختلف است و امید است با سلیقه‌های خود و هم افزایی زمینه استفاده از این ظرفیت‌ها را فراهم کرد.

وی افزود: سازمان اوقاف داراب ابتکارات خوبی در حوزه‌های بهداشت و سلامت بوده است از این رو می‌توان امیدوار بود مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان توسط فعالیت‌های این سازمان برطرف شود.

ایمانیه گفت: کشورهای مختلفی خواهان محصولات تولیدی در استان فارس هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت موجود در استان فارس زمینه توسعه فعالیت‌های انرژی اتمی را در فارس فراهم کرد.

استاندار افزود: همکاری خوبی توسط سازمان انرژی اتمی و اوقاف در استان فارس صورت گرفته است که می‌توان عاملی برای توسعه فارس شود.

وی تصریح کرد: یکی از عرصه‌های جدی و استفاده صلح آمیز هسته‌ای موضوع پرتودهی است و می‌توان از این حوزه در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی و صادرات مواد غذایی استفاده کرد.

انتهای پیام/ف
منبع: مهر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان