کد خبر: ۱۵۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱
نماینده ولی‌فقیه در فارس تاکید کرد؛

تدوین ۳۰ برنامه در راستای اجرایی کردن سبک زندگی اسلامی در فارس

آیت الله دژکام گفت: ۳۰ برنامه برای اجرایی کردن سبک زندگی اسلامی در راستای نقشه مهندسی فرهنگی در فارس تدوین شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ،آیت‌الله لطف‌اله دژکام امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز دوشنبه 2 مهرماه در همایش ائمه جمعه و رؤسای آموزش و پرورش فارس بیان کرد: در راستای سیاست‌های وزیر آموزش و پرورش، استان فارس در خصوص اجرایی کردن سند تحول گام‌هایی برداشته و ائمه جمعه سراسر استان نیز همواره در این زمینه تلاش می‌کنند.

وی افزود: رئوس کارهایی که در باب سند نقشه مهندسی فرهنگی است در سند تحول بنیادین نیز وجود دارد.

آیت‌الله دژکام گفت: نسبت به برنامه‌های دولت باید حساس باشیم و برای اجرایی کردن آنها تلاش کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در فارس  اضافه کرد: برنامه‌های اقتصادی اگر به ارتقای فرهنگی بر اساس سبک زندگی اسلامی منجر شود، مطلوب است.

وی  اظهار کرد: در استان فارس ۳۰ برنامه برای اجرایی کردن سبک زندگی اسلامی تدوین شده بنابراین ائمه جمعه در راستای نقشه مهندسی فرهنگی، پیگیر این ۳۰ برنامه باشند.

نماینده ولی‌فقیه در فارس همچنین بر بهره گیری از نیروهای متخصص و متدین تاکید و عنوان کرد: نهادها و سازمان‌های مختلف باید در امر تربیت همکاری نزدیکی با آموزش و پرورش داشته باشند.

آیت‌الله دژکام خاطرنشان کرد: در طرح مدارس امین، یک ششم دانش آموزان تحت پوشش طرح امین هستند که دشمن از چنین مسئله‌ای هراس دارد.

وی گفت: در استان فارس، بزرگان همواره سعی می‌کنند با سعه صدر مسائل و مشکلات را حل و فصل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در فارس عنوان کرد: ائمه جمعه باید برنامه‌های آموزش و پرورش را رصد و با مدیران آموزش و پرورش در اجرایی شدن آن همکاری کنند.

آیت‌الله دژکام اضافه کرد: مهارت ارتباط با نوجوان بسیار ضروری و فرا گرفتنش امری ضروری‌تر است نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: کار تربیتی سلیقه و هنر می‌خواهد لذا کارهای خوب افراد را تبلیغ و آن را الگو سازی کنید.


انتهای پیام/ف
منبع: مهر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان