کد خبر: ۱۵۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۰۳ آبان ۱۴۰۱
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز خبر داد:

۲ فوتی در حادثه رانندگی درون شهری شیراز

 قانع گفت: در ساعات اولیه بامداد امروز، وقوع یک حادثه رانندگی درون‌شهری در شیراز منجر به فوت ۲ سرنشین یک خودروی سواری شد.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، محمدهادی قانع سه‌شنبه سوم آبان از وقوع یک حادثه رانندگی درون‌شهری در شیراز خبر داد و ، گفت: ساعت ۲ و ۳۵ دقیقه بامداد امروز، وقوع یک حادثه رانندگی در شیراز به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله گروه‌های عملیاتی و نجات به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه حادثه رانندگی در بلوار مدرس، حدفاصل میدان‌های ولیعصر و الله، رخ داده بود، گفت: براساس گزارش گروه‌های اعزامی، در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰، از مسیر اصلی منحرف شده و با درختی در رفوژ میانی بلوار برخورد کرده بود.

قانع با بیان اینکه خودروی مذکور سه سرنشین داشت، گفت: راننده که مردی ۴۰ ساله بود توسط مردم از خودرو خارج شده بود اما دو سرنشین خانم ۴۰ و ۲۵ ساله، به دلیل درهم پیچیده شدن اتاق خودرو، درون آن گرفتار شده بودند.

قانع با اشاره به سرعت عمل آتش‌نشانان در نجات محبوسین، گفت: علیرغم اینکه در کمترین زمان ممکن ۲ سرنشین محبوس از خودرو خارج شدند اما براساس تائیدیه عوامل اورژانس، هر دو نفر همان لحظات اولیه وقوع حادثه جان باخته بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز با بیان اینکه راننده این خودرو به شدت مصدوم و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شد، گفت: قطعا با رعایت احتیاط و قوانین در حین رانندگی، خود و دیگران را در مخاطره قرار نخواهیم داد.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان