کد خبر: ۱۵۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۰۵ آبان ۱۴۰۱
دادستان عمومی و انقلاب شیراز در گفتگو با شیرازه:

حادثه تروریستی شاهچراغ بیانگر ضعف و خواری دشمن است

بحرینی گفت:  حادثه تروریستی در شاهچراغ به عنوان یک حادثه ی کور، بیانگر ضعف و خواری دشمن است. 
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه،  سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی وانلاب مرکز استان در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت:  با توجه به اینکه در اغتشاشات اخیر استان فارس و شهر شیراز در امنیت و وضعیت مطلوبی قرار داشت، این امر خوشایند دشمن نبوده و از طرف دیگر دشمن در انجام اقدامات خود ناکام مانده و به همین خاطر دست به جنایت تروریستی تکلفیری هولناک در حرم شاهچراغ زدند. 

وی افزود: عامل این حمله تروریستی تکفیری از یکی از کشورهای همسایه شرقی وارد کشور و متاسفانه با اسلحه گرم وارد حرم شاهچراغ شده و این جنایت هولناک نسبت به زائرین حرم مطهر اعم از زن،  مرد،  کودک، پیر و جوان مرتکب  و تعدادی از هم وطنان ما را به خاک و خون کشید. 

دادستان شیراز اظهار کرد: در این راستا اقدامات قضایی متعددی صورت گرفت و بلافاصله پس از این حادثه تیم قضایی متشکل از دادستان امور جنایی امنیتی و بازپرس ویژه و حرفه ای مسائل امنیتی و قتل ورود کردند. 

بحرینی با بیان اینکه اقدامات قضایی اولیه در محل حادثه انجام شده و با همکاری نیروهای نظامی امنیتی بلافاصله، اوضاع به حالت عادی بازگشت،این حادثه را یک حادثه تروریستی کور خواند و گفت:  این حادثه تروریستی بیانگر ضعف و خواری دشمن است. 

دادستان شیراز در ادامه بیان کرد:  کسانی که در تجمعات اخیر شرکت می کنند باید هوشیار باشند و حواس شان را جمع کنند که در دام معاندین گرفتار نشوند.

این مقام مسئول تصریح کرد:  دستگاه قضایی به جد پیگیر این موضوع است تا عوامل پشت پرده این حادثه تروریستی بررسی شود. 

وی تاکید کرد: اقدامات قضایی را در داخل و خارج از کشور و میادین بین المللی انجام داده و پیگیر آمران و مسببان این حادثه خواهیم بود و در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه اقدامات به سمع و نظر مردم می رسد. 

بحرینی عنوان کرد:  عامل تروریستی تنها یک نفر بوده و با همکاری نیروی انتظامی و سپاه سریعا دستگیر شد و مورد جراحت قرار گرفته و تحت درمان و تحت بازجویی بازپرس ویژه قرار دارد. 


 انتهای پیام/س/ر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شاهچراغ
نظرات بینندگان