کد خبر: ۱۵۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۰۶ آبان ۱۴۰۱
رئیس کل دادگستری استان فارس:

با اغتشاشگران به شدت برخورد قاطع خواهیم کرد

موسوی با بیان اینکه قطعاً امنیت خط قرمز قوه قضائیه است تاکید کرد: با تمام کسانی که اغتشاش و نا امنی ایجاد می‌کنند به شدت و قاطعانه برخورد خواهیم کرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس امروز ۶ ابان ماه در حاشیه راهپیمایی مردم شیراز در راستای محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ درگفتگو با خبرنگار این رسانه ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران درخصوص این حادثه تروریستی عنوان کرد: حادثه هتک حرمت در حرم احمد بن موسی علیه السلام قطعاً محکوم است و ما نیز عاملان و آمران و مباشر آن را به شدت محکوم میکنیم.

وی در ادامه افزود:همانطور که در پیام رهبر معظم انقلاب آمده، همچنین حسب دستور ریاست قوه قضاییه خودمان را مکلف می‌دانیم که با کسانی که ایجاد نا امنی می‌کنند برخورد کنیم.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه قطعاً امنیت خط قرمز قوه قضائیه است تاکید کرد: با تمام کسانی که اغتشاش و نا امنی ایجاد می‌کنند به شدت و قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

حجت الاسلام موسوی خطاب به اغتشاشگران عنوان کرد: به همه فتنه گران و کسانی که اغتشاش و آشوب به پا می‌کنند هشدارمیدهیم کسانی که امنیت استان را به خطر می اندازند مجازات سنگینی در انتظارشان خواهد بود

وی درپایان با بیان اینکه کسانی که در خیابانها  به اموال عمومی خسارت  وارد کنند و جان مردم را به خطر بیندازند به هیچ وجه مورد ترحم قرار نمی‌گیرند و با آنها برخورد تندی خواهیم کرد.

انتهای پیام/س/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان