کد خبر: ۱۵۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۰۷ آبان ۱۴۰۱
مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی در شیراز:

خروش ملت فارس در تشییع پیکر شهدای حمله ی تروریستی شاهچراغ(ع)

امروز ملت ایران حضور پیدا کردند تا به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم بگویند نه تهدید و اغتشاش نه شلیک گلوله و بمب گذاری هیچ یک نمی‌تواند مارا از مسیر اصلی انقلاب دور کند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، چهارشنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۵ به وقت ایران درحالی که زائران حرم امن احمدی(شاهچراغ) درحال برگزاری نماز جماعت مغرب و اعشا بودند ناگهان صدای شلیک رگبار و گلوله به گوش رسید اما نمازگزاران همچنان مشغول عبادت و نماز بودند که در این لحظه فردی مسلح با اسلحه ای پیشرفته که از درب باب الرضا وارد شده بود، شروع به تیر اندازی به سمت خادمین حرم و زوار می کند تا خود را مستقیم به شبستان حرم و محل برگزاری نماز برساند.

 پس از شلیک چند گلوله و مقاومت خادمین داخل شبستان، بلافاصله از صحن اصلی خود را به داخل حرم رسانده و چندین تن را زخمی و عده ای را نیز به شهادت می رساند.
 
شنیدن خبر حمله تروریستی به حرم تازه اول راه بود، احساسات مردم شیراز و کشور بر انگیخته شده و هر کسی سعی می‌ کرد با تماس تلفنی از جان عزیزان خود که احتمال می داد در حرم باشند، با خبر شود در این میان با پخش فیلم دوربین های مدار بسته از صدا سیما دردناک‌ترین صحنه های موجود جلو چشم بینندگان نمایش داده می‌شود .

مراسمی که اگر چه تا این لحظه هنوز آغاز نشده و اعلام گردیده که ساعت ۹ صبح شهدا را از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم مطهر تشییع می‌شوند اما مردم از نخستین ساعات صبح آمده اند تا همدردی خود را با خانواده شهدا اعلام کنند.

امروز ملت ایران حضور پیدا کردند تا به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم بگویند نه تهدید و اغتشاش نه شلیک گلوله  و بمب گذاری هیچ یک نمی‌تواند مارا از مسیر اصلی انقلاب دور کند.

 پیام زنان ایران زمین در پاسخ به شعار زن زندگی آزادی امروز تغییر کرده و همه یکصدا فریاد خواهند زد زن عفت شهادت.

 
انتهای پیام/س

نظرات بینندگان