کد خبر: ۱۵۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۷ آبان ۱۴۰۱
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس:

مردم با تمام توان پای نظام و انقلاب ایستاده اند

ملک مکان گفت: مردم امروز آمده اند تا از طراحان و عاملان این حادثه تروریستی اعلام انزجار و تنفر خود را اعلام کنند و بگویند که با تمام توان شان پای این انقلاب و نظام ایستاده اند.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین حسین ملک مکان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در حاشیه مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) در گفتگو با خبرنگار این رسانه بیان کرد: تعدادی از هموطنان مان به طور ناجوانمردانه به شهادت رسیده و افراد خوار و پست که در میادین اصلی جنگ قدرت مقابله با اسلام و لشکریان اسلام را ندارند به مردم بی دفاع و بی گناه حمله کرده و آنها را به شهادت می رسانند.

وی عنوان کرد: حضور مردم امروز باشکوه و معنادار است و ضمن تکریم و بدرقه شهدا، برای تسلیت به شاهچراغ(ع) که در آن حریم هتک حرمت شده آمده اند.

ملک مکان بیان کرد: مردم امروز آمده اند تا از طراحان و عاملان این حادثه تروریستی اعلام انزجار و تنفر خود را اعلام کنند و بگویند که با تمام توان شان پای این انقلاب و نظام ایستاده اند.

وی افزود: از ابتدای انقلاب و حتی قبل از انقلاب برای پیروزی این انقلاب خون داده ایم و از هیچ چیز مردم دریغ نکرده و پای نظام شان هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مردم از آشوبگران و فتنه گران و استکبارجهانی که طراح این گونه ناامنی ها هستند، اعلام انزجار نموده و به هیچ وجه اجازه نمی دهند حتی اگر عده ای از عزیزان مان به شهادت برسد نظام مان آسیب ببیند و اجازه نمی دهیم امنیت مان از بین برود

وی تاکید کرد: مردم آمده اند که اعلام کنند ما در صحنه می مانیم و مقابله می کنیم و حضور خود را نشان می دهیم.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شهدای حرم
نظرات بینندگان