کد خبر: ۱۵۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۰۷ آبان ۱۴۰۱
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

آرتین امروز قلب ایران است

سردار سلامی خطاب به کودک بازمانده از حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: یک کلام به آرتین عزیز، آرتین عزیزم تو به ظاهر کوچکی اما به تو وسعت یک کشور بزرگی و امروز در قلب تمام ملت جا داری؛ آرتین امروز در قلب ماست.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز 7 آبان ماه به عنوان سخنران اصلی مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ  ضمن تبریک و تسلیت شهادت این زائران به حضرت ولی‌عصر (عج)،  حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا و رهبر معظم انقلاب و مردم استان فارس و خانواده شهدا، گفت: دورود خدا بر مردم شیراز، ای کاش ظهر عاشورا می‌بودید و اگر شما به همین اندازه می‌بودید امام در قتلگاه تنها نمی‌ماند و کسی نمی‌توانست دستان ابا‌الفضل را از بدن جدا کند و حلق علی اصغر (ع) دریده نمی‌شد و کاروانی به شام نمی‌رفت.

وی افزود:‌ اما امروز هستید و امام مسلمین را در میان قلب‌های خود گرفته‌اید نایب امام زمان خود را در حالی که تمامی تیرهای بلا از اقصی نقاط جهان وجود آن مرد نازنین را که در میدان جهاد ایستاده است، نشانه رفته‌اند، صیانت می‌کنید.

سردار سلامی ادامه داد: امروز چشمان همه شما چشمه اشک شد و همه آمدید تا با خانواده شهدا همدردی کنید و چقدر زیبا و دل انگیز این شهدا را بر روی دستان تان گرفتید و به صورت یک امنت به خداوند  مسپارید.

وی با بیان اینکه امروز هر چه از شیراز بگوییم کم است، عنوان کرد: شما به دشمن نشان دادید او هیچ و پوچ و میان تهی است و فقط فریادهای شیطانی است از زبان رسانه ها.

سردار سلامی ادامه داد: شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید و دشمن وادار کردید که خفقان بگیرد و صدایش با فریادهای شما خاموش شود.

فرمانده کل سپاه در ادامه با بیان اینکه امروز شما در یک بدرقه آسمانی زیباترین صورت فلکی شهادت را تا عرش اعلی بدرقه می‌کنید، گفت: این شهیدان خون جاری در رگ‌های انقلابند و امروز دوباره قلب‌های ما به هم پیوند خورد و همه آمدیم، با خانواده‌های عزیز شهیدان همدلی کردیم و این حجت‌های عزیز الهی را بر دست گرفتیم تا همه بدانند این ملت زنده است و اینجا دریایی مواج از انسان‌ها را می‌بینیم و این زورق‌های زیبای شهادت را در میان گرفته تا به خداوند بسپاریم.

وی با بیان اینکه شما مردم وفادار امروز به دشمن نشان دادید که او هیچ و پوچ است و فقط فریادی از رسانه‌ها است،‌ ادامه داد: توطئه جاری در کشور ما محصول به هم پیوستن سیاست‌های آمریکا، انگلیس، سعودی و رژیم صهیونیستی است که شکست‌های سختی از ملت ایران طی ۴۳ سال اخیر خورده‌اند.

سردار سلامی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌توان بکند، خطاب به مردم تصریح کرد: شما برای این سخن امام راحل مثال ساختید؛ در حمله به طبس ادوات آمریکا در آتش و طوفان سوخت و این برای آمریکا بسیار سخت بود و امام فرمود شن‌ها مامور خدا بودند.

فرمانده کل سپاه در ادامه اظهار کرد: شما ثابت کردید که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند وقتی آمریکا به خلیج فارس آمد و ملت ایران را در معرض تهاجم و حملات قرار داد شما با خط دنیای اربعین نشان دادید هرگز قلب های ایرانی برای شنیدن اصوات شیطانی مهیا نیست؛ چون اینجا امام حسین بر قلوب مردمانش حاکم است.

وی ادامه داد: وقتی آمریکا تحریم اقتصادی کرد و اجازه واردات دارو نداد شما با جدیت از دریا گذشتید و هرچه گرفته بودند را پس گرفتید هرچه زدند را چندین برابر زدید و هر چه گرفتند را دو برابر گرفتید و باز هم ثابت کردید آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سلامی اضافه کرد: همچنین وقتی سپهبد حاج قاسم سلیمانی  و ابومهدی المهندس را به شهادت رساندند پایگاه های آمریکا را مورد هدف قرار دادیم و باز هم ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اکنون آمریکایی های جنایت کار و رژیم صهیونیستی  خسته از شکست های پی در پی خود در ایران و لبان است چون نفوذ ایران را در سرزمین های دور دست دید و باز هم متوجه شد نمیتواند هیچ غلطی بکند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه خطاب به جوانان عنوان کرد: به جوانان این سر زمین و اندک فریب خوردگان می‌گویم ای جوانان فریب خورده میدانید آرزوی آمریکا برای ایران و جوانانش چیست؟

وی افزود: آمریکا اعلام کرد تا زمانی که جوانان ایزان فکر ایرانی دارند و در سر آرزوهای بزرگ، ما نمیتوانیم بر این کشور غلبه کنیم، پس رویای آمریکا و تصویر دلخواه او این است که جوانان ما کشته شوند، فرقی هم نمیکند اغتشاشگر باشند یا انقلابی؛ آنان جوان های ما را مرده میخواهند.

سردار سلامی ادامه داد: تصویر آمریکا از ایران تعطیلی همه مراکز، شورش و ناامنی و حمله به نیروهای مدافع امنیت و آتش‌زدن اموال دولتی و مردم است و تصویر آمریکا از ایران یک کشور نیازمند و وابسته است و به طمع افتاده‌اند تا کشور به زمانی برگردد که نفت آن را غارت ببرند و ۴۰ هزار مستشار آمریکایی سرنوشت آن را تعیین می‌کردند و زمانی که چادر از سر زنان ما کشیدند و چهره جوانان ما را با سیاهی شیطان درآمیختند و ای ملت آنها می‌خواهند دین ما را بگیرند و ما به آنها می‌گوییم دنیای آن‌ها را خواهیم گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه این انقلاب ریشه در عمق احساس این ملت دارد، گفت: ای جوانان فریب‌خورده، شرفتان را به آمریکا نفروشید و به صورت مدافعان امنیت سیلی نزنید و اجازه ندهید لباس سربازان آمریکایی را به تن شما کنند و مهره‌های شطرنج دشمن نشوید؛ در این سرزمین کسی به شما اجازه آشوب و اغتشاش نمی‌دهد.

سردار سلامی در ادامه سخنانش خطاب به دانشجویان اظهار کرد: دانشجویان همواره نماد مبارزه با استکبار بوده‌اند و چه شده است که تعدادی اندک پژواک صدای دشمن شده‌اند، به دامن ملت برگردید و راه بازگشت باز است و چه شده است که تعدادی اندک دانشجو با رکیک‌ترین الفاظ شعار می‌دهند.

وی افزود: مردم با تمام مشکلات به نظامشان اعتماد دارند و امروز این پیکر شهیدان نشان داد ماهیت این ماجرا و دشمنان چیست.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد:‌ نتیجه این اغتشاشات به طمع انداختن دشمن بود؛ شما که از آزادی سخن می‌گویید، آیا مردم برای عبادت آزاد نیستند، آیا آزادگی، برهنگی و زیر پا گذاشتن ارزش‌ها و حرمات الهی است و آزادی که آمریکا به ایران وعده می‌دهند همان است که در رژیم طاغوت وعده داده بود؟

سردار سلامی تأکید کرد: آگاه باشید، فریب نخورید، خود را از زیر سیطره رسانه‌های دشمن خارج کنید؛ این رودخانه مسموم شما را غرق خواهد کرد، ای دانشجویان و جوانان به گوش باشید که ملت ایران پذیرای این حرکات و هتک حرمت‌ها و ارزش‌ها نخواهند بود.

وی با بیان اینکه این نقشه شوم، نقشه‌ای است که در اتاق‌های فکر کاخ سفید و رژیم صهیونیستی تعبیه شده، ادامه داد: ما به جوانان و آن عده‌ای که فریب خوردند، می‌گوییم امروز روز پایان اغتشاشات است و دیگر به خیابان نیایند؛ از جان این ملت چه می‌خواهید؛ فکر نکنید که بایدن و سایر مقامات رژیم صهیونیستی و آل سعود باید به شما تلفن کند تا به خیابان بیایید، بلکه از طریق رسانه‌هایشان شما را وادار می‌کنند و بدانید که این فتنه هیچ عاقبتی ندارد و از سرزمین تسلط دشمن خارج و به دامن دشمن برگردید.

فرمانده کل سپاه افزود: آیا می‌خواهید با منافقین جنایت‌کار و خائنین به ملت به حکومت برسید؟ چشمانتان را بازکنید و در کنار مردم همیشه در صحنه باشید که شاهد یک شکست تاریخی دیگر برای آمریکا و یک پیروزی بزرگ برای ملت هستیم.

سرلشکر سلامی خطاب به رژیم‌های استکباری به ویژه رژیم پوسیده سعودی گفت: بار دیگر می‌گویم با همین جوانان به سراغتان خواهیم آمد و انتقام خواهیم گرفت.

فرمانده کل سپاه در ادامه سخنان خود تأکید کرد: ما در اینجا پیمان می‌بندیم که تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس برای تحقق آرزوهای زیبای رهبری خود و وعده‌های او در میدان هستیم.

سردار سلامی در پایان خطاب به کودک بازمانده از حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: یک کلام به آرتین عزیز، آرتین عزیزم تو به ظاهر کوچکی اما به تو وسعت یک کشور بزرگی و امروز در قلب تمام ملت جا داری؛ آرتین امروز در قلب ماست. همه ایرانی‌ها امروز پدر و مادر تو هستند و تمام کودکان برادر تو هستند و ما همه خادم تو هستیم و به عنوان نماد مظلومیت ایران، تاریخ باشکوه ملت را برای آیندگان بیان خواهی کرد.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان