کد خبر: ۱۵۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۰۷ آبان ۱۴۰۱
مردم در گفتگو با شیرازه۲:

جمعیت اصلی ایران ما هستیم

مردم در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ بر حفظ وحدت و استکبارستیزی تاکید کردند و گفتند مردم اصلی ایران ما هستیم.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ(ع)، خبرنگار این رسانه به سراغ اقشار مختلف مردم رفته و با تعدادی از مردم به گفتگو پرداخت.

محمد کاظم فاخری که از شهر باب انار شهرستان خفر خود را به شیراز رسانده تا به همراه همسر خود در این مراسم شرکت کند، به خبرنگار ما گفت: شرکت در چنین مراسمی توفیق می خواهد و همه کسانی که امروز اینجا حضور دارند توفیق داشتهه و به آنها عننایت شده است.

وی گفت: من امروز با این نیت به مراسم آمده ام که برای برکت زندگی خودم توشه ای فراهم کنم.

فاخری ابراز کرد: ما جان می دهیم که رهبرمان سالم باشد و ان شا الله تا ظهور امام زمان(عج) سایه رهبری بالای سرمان باشد که خون این شهدا پایمال نشود

وی تصریح کرد: شهدا همین را می خواستند که ما امروز وحدت داشته باشیم و به فرموده رهبر ید واحده ای باشیم و امروز همه مشت محکمی در کنار هم هستیم که بر دهان یاوه گویان آمریکا و اسرائیل زده می شود.

کمی آن طرف خانمی که کودک چهارپنج ماهه خود را با کالسکه به مراسم شهدا آورده بود نظرم را جلب کرد. به سراغش رفتم و به گفتگو پرداختیم.

خانم غضنفری گفت: برای حمایت از شهدای این حادثه تروریستی آمده ام و نشان می دهیم که همه پای کشور و نظام مان ایستاده ایم و فرزندم را با خودم آورده ام که نشانش دهم همواره باید پای کشورش بایستد و به دشمنان هم نشان دهیم که هیچ وقت نمی توانند به کشورمان بیایند و کاری انجام دهند.

در مسیر مادری جوان را دیدم که یک فرزندش را در آغوش گرفته در حالی که سربندی به سرش بسته است و پسر پنج ساله خود را با لباس رزم به مراسم آورده است.

این مادر جوان گفت: من یک مادر دهه شصتی هستم که امروز با وجود سختی هایی که داشتم با دو فرزند خود به این مراسم آمدم تا هم از نور شهدا بهره بگیریم و هم در صفوف محکم همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند به عنوان یک ید واحده در برابر آشوبگران و دشمنان بایستیم.

وی تصریح کرد: امروز به دشمنان می گوییم جمعیت اصلی ایران و حامیان اصلی نظام ما هستیم

این بانو عنوان کرد: پسرم لباس رزم پوشیده تا از الان هم خودش یاد بگیرد و هم به دشمن نشان دهیم که ما از چیزی نمی ترسیم و همه بسیجی هستیم و پشتیبان بسیج هستیم و همان طور که امام خمینی ره فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

انتهای پیام/ر


نظرات بینندگان