کد خبر: ۱۵۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۶ - ۰۸ آبان ۱۴۰۱

مهسا رمز آشوب، آرتین رمز وحدت

دشمن از نام "مهسا" به عنوان رمز آشوب استفاده کرد و از مطرح شدن نام وحدت آفرین "آرتین" جلوگیری کرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، رضا مردانه خبرنگار این رسانه در یادداشتی نوشت:

 یکی از حربه های دشمن شناسایی نقاط اختلاف برانگیز و دمیدن بر ساز جدایی و تجزیه طلبی و کشف عوامل اتحاد و انسجام و ضربه زدن به این عوامل است.

در حالی که 47 روز از ماجرای مهسا امینی می گذرد، در این مدت دشمن با کمک امپراتوری رسانه ای دروغ تلاش کرد از نام این شخص به عنوان رمز آشوب استفاده نموده و با بهره گیری کامل از فضای مجازی در راستای اهداف خود که همان تفرقه انگیزی و تجزیه طلبی ایران است گام بردارد.

اگر نگاهی به عملکرد دشمن در فضای مجازی ذیل موضوع مهسا امینی بیندازیم به نکات مهمی دست پیدا می کنیم. 

دشمن از یک سو به دروغ پردازی و کشته سازی و از سوی دیگر با راه اندازی جنبش رباتی و اجیر کردن مزدوران در فضای مجازی به هشتگ سازی روی آورده و با میدان دادن به اکانت های ضد انقلاب و محدود کردن حساب های افراد انقلابی در این مدت تلاش کرد آتش فتنه همچنان روشن بماند.

اما دشمن در ماجرای حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع)، به درستی تشخیص داد که این حادثه تلخ و ناگوار دل هر ایرانی آزاده ای را به درد آورده می تواند این ماجرا پایانی بر اغتشاشات و شروع فصل وحدت و اشتراک باشد لذا از همان ابتدا دشمن دو خط را دنبال کرد از یک سو با برچسب زنی این حمله تروریستی را به حکومت نسبت داده و از سوی دیگر برچسب های شاهچراغ و آرتین را که تمام خانواده اش در این حادثه تروریستی جان باختند را در فضای مجازی محدود و حساب هایی که در فضای مجازی مطلبی را منتشر کردند محدود کرد.

دشمن به این نگاه می کند که از این نام و عنوان ها در راستای اهداف خویش می تواند بهره ببرد یا نه و گاهی نام یک کودک مظلوم مثل آرتین می تواند لرزه بر اندام دشمن انداخته و نقشه های آنان را نقش بر آب کند و اگر تاریخ را ورق بزنیم کم نیستند کودکانی که همچون حضرت علی اصغر(ع) روایت مظلومیت آنها، ویران کننده ی کاخ یزید و یزیدیان است.

برای آرتین، همین بس که دل در گرو مهر مادر، عشق پدر و همراهی برادر داشت اما ناگاه به واسطه حرکات اغتشاشگران، داعشی فرصت را غنیمت شمرده و به زائران بی گناه و بی پناه تیراندازی کرده و مهر، عشق و همراه آرتین را گرفت و روایت این کودک مظلوم که امروز در قلب ایران جای دارد وظیفه همه کسانی است که خود را آزاده می دانند.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، آرتین ، اغتشاشات
نظرات بینندگان