کد خبر: ۱۵۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۰ آبان ۱۴۰۱
مدیرکل هواشناسی در گفتگو با شیرازه:

سامانه بارشی در راه فارس است

حقیقت گفت:سامانه بارشی از اواخر وقت روز چهارشنبه وارد استان فارس می شود و تا شنبه چهاردهم همین ماه ادامه دارد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی استان فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه بیان کرد: سامانه بارشی  از اواخر وقت روز چهارشنبه 11 آبان ماه  فعال خواهد شد و تا شنبه چهاردهم  همین ماه  ادامه دارد.

وی افزود: این سامانه اواخر وقت  از سمت شمال غربی استان فارس همچون نور آباد، رستم ،کوه چنار، اقلید، فیروز آباد و فراشبند، پنجشنبه در نواحی شمالی، مرکزی ( شیراز) تا ظهر جمعه به صورت پراکنده در برخی نقاط شمال مرکزی و غربی استان همراه با کاهش دما فعال خواهد شد و میتواند بارش های خوبی داشته باشد.

حقیقت اضافه کرد: همچنین جمعه و شنبه  کاهش دما در سطح استان به ویژه در نواحی مرکزی و شمالی استان پیش بینی می شود و هشدار عمومی در سطح نارنجی را صادر کردیم.

مدیر کل هواشناسی استان فارس با بیان اینکه هشداری را برای کشاورزان استان صادر کرده ایم افزود: اثر مخاطره همچون لغزندگی جاده ها به ویژه در عبور از گذرگاه های کوهستانی، احتمال آب‌گرفتی محدود در معابر عمومی، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها  و سرمازدگی نیز وجود دارد.

وی در پایان افزود:روز اخیر با حضور مدیر بحران استانداری فارس هشدار ها از جمله هشدار نارنجی صادر شده است و پیش بینی میشود بیشترین بارش در مناطق شمال  و شمال غرب استان فارس رخ دهد.

 انتهای پیام/ف
 

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان