کد خبر: ۱۵۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۱۰ آبان ۱۴۰۱
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در گفتگو با شیرازه:

آمادگی کامل دستگاه های اجرایی استان فارس

عبداللهی از آمادگی کامل دستگاه های اجرایی استان فارس به دنبال صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سازمان هواشناسی با توجه به وضعیت و شرایط آب و هوایی برای برخی استان های کشور هشدار نارنجی صادر کرده است.

بر اساس پیش بینی های هواشناسی امروز و فردا شاهد روند کاهش دما در برخی نقاط استان خواهیم بود و در روز پنج شنبه در نیمه شمالی استان شاهد بارش باران خواهیم بود و تا روز شنبه نیز وضعیت هشدار نارجی تداوم دارد.

خلیل عبداللهی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه از برگزاری منظم جلسات فصلی مدیریت بحران خبر داد و افزود: در این جلسات که با حضور دستگاه های مختلف برگزار می شود راهکارهای مدیریت بحران بررسی می شود.

وی افزود: به محض صدور اطلاعیه ی هواشناسی، دستورات و ابلاغات در اختیار دستگاه های اجرایی استان قرار گرفت.

عبداللهی تاکید کرد: اولین بارندگی همواره مخاطراتی را به همراه دارد از همین رو مردم و دستگاه های اجرایی باید دستور العمل ها را رعایت کنند تا شاهد اتفاق ناگواری نباشیم.

این مقام مسئول بیان کرد: از مردم درخواست می شود از صعود به ارتفاعات و اقامت در حاشیه رودخانه ها خودداری نموده و از عشایر نیز درخواست می شود کوچ خود را مدیریت نموده و در این بازه زمانی از سکونت در مکان های مذکور پرهیز نمایند.

وی از آمادگی کامل دستگاه های اجرایی استان خبر داد و گفت: راهکارهای مدیریت بحران در رابطه با این هشدار هواشناسی به دستگاه های مربوطه ابلاغ شده و فرمانداری ها و بخشداری ها نیز در سطح شهرستان این دستورات را به دستگاه های مربوطه ابلاغ کرده و هشدارها را به اطلاع عموم مردم برسانند.

انتهای پیام/ر

نظرات بینندگان