کد خبر: ۱۵۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۱۱ آبان ۱۴۰۱
مسئول بسیج دانش آموزی استان فارس درگفتگو با شیرازه:

پشت صحنه حادثه ناگوار شاهچراغ استکبار جهانی،آمریکا است

تمام دانش آموزان می‌دانند که پشت صحنه حادثه ناگواری که در شاهچراغ اتفاق افتاد استکبار جهانی آمریکا است.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه ،عباس توانا مسئول بسیج دانش آموزی استان فارس امروز عصر در اجتماع بزرگ دانش آموزی که به مناسبت ۱۳ آبان ماه و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: تلاش کردیم که همچون سال های اخیر برنامه های مختلفی را در روز ۱۳ آبان برگزار کنیم تا بتواند رویکرد مناسبی برای دانش آموزان داشته باشد.

وی در ادامه افزود: در پی حادثه ای ناگوار که در شاهچراغ اتفاق افتاد و ۳ دانش آموز ما به شهادت رسیدند فضای برنامه های روز دانش آموز تغییر کرد و پویش رفیق شهیدم از شیراز آغاز و تا کل کشور ادامه پیدا کرد و تا امروز که مراسم رفیق شهیدم با حضور ابوذر روحی و حامد سلطانی در حرم مطهر شاهچراغ با عظمت دانش آموزان برگزار شد.

توانا با بیان اینکه تمام توانمان این است که روز ۱۳ آبان مراسم با شکوهی برگزار گردد تصریح کرد:تمام دانش آموزان می‌دانند که پشت صحنه این حادثه ناگواری که افتاد استکبار جهانی آمریکا است.

این مقام مسئول در پایان گفت:تلاش کردیم که در همه مدارس یاد بود شهدای شاهچراغ را داشته باشیم علاوه بر آن حضور دانش آموزان در نماز جمعه و تمام برنامه های مختلف است.

به گزارش شیرازه، این اجتماع بزرگ با حضور هزاران نفر از دانش آموزان و ابوذر روحی خواننده آهنگ سلام فرمانده برگزار و سرود رفیق شهیدم به صورت همخوانی اجرا شد.

انتهای پیام/ف/س
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان