کد خبر: ۱۵۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۱ - ۱۴ آبان ۱۴۰۱
گفتگوی شیرازه با نمایندگان فارس:

عذرخواهی نماینده مجلس از مردم/با اغتشاشگران برخورد قاطع خواهیم کرد

نمایندگان مردم فارس درمجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از اتفاقات رخ داده و عذرخواهی از مردم ، گفتند با اغتشاشگران و برهم زنندگان آرامش جامعه برخورد جدی خواهیم کرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، در پی اغتشاشات اخیر و آشوب هایی که برخی افراد وطن فروش و برده دشمن در کشور انجام دادند تعداد زیادی از نیروهای نظامی، بسیجی، طلاب و بانوان محجبه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که در این میان عده ای نیز به شهادت رسیدند.

امروز نیز اغتشاشگران چند تن از نیروهای نظامی را در کرج مورد حمله قرار دادند که دو نفر به شهادت رسیده و دو نفر هم حالشان بسیار وخیم میباشد. 

قطعا چنین اقداماتی نتیجه مماشات و سکوت دولت و مجلس میباشد به همین خاطر جهت اعلام موضع نمایندگان به سراغ چند تن از نمایندگان فارس رفته ایم.

در این راستا حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان ما دین و هویت ما را هدف قرار داده اند، گفت: اما تکفیری ها و داعشی ها باید بدانند که در برابر ملت ایران راه به جایی نخواهند برد و پاسخ قاطعی به حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ و جای جای کشور که آشوبی رقم زدند خواهیم داد.

وی با بیان اینکه چند نفر نیروی انتظامی در کرج توسط اغتشاشگران مورد حمله قرار گرفته اند، افزود: در زاهدان هم امام جماعت یکی از مساجد به شهادت رسیده است که نشان از حضور دشمن در بین معترضین می باشد.

حسین زاده با تاکید بر اینکه صف اغتشاشگران از اعتراض کنندگان جداست،  عنوان کرد:اعتراض و مطالبه گری حق قانونی مردم و جوانان است و همین جا هم اعلام میکنم درصد زیادی از اعتراضات انباشته ای که تا کنون وجود داشته از کم کاری من مسئول است.

این نماینده مجلس با ابراز تاسف از اتفاقات رخ داده عنوان کرد: لازم میبینم اگر قصوری یا کوتاهی رخ داده از مردم شریف ایران عذرخواهی کنم. اما مردم بدانند که کشتن نیروهای امنیتی و افراد بیگناه، سناریوی کشته سازی است که از برنامه های دشمنان می باشد و دسیسه های برنامه ریزی شده است چه بسا اگر این نبود اقدام دیگری انجام می دادند.

وی تصریح کرد: مردم ما باید  هوشیار باشند و یقین بدانند نظام و نیروهای امنیتی،  سپاه ، بسیج و نیروی انتظامی پشت این ملت و کشور هستند و در جهت ایجاد امنیت ایران تلاش میکنند ،  دولت خدمتگذار هم صادقانه سعی می‌کند نواقص و کاستی ها را برطرف سازد چون میدانیم مشکلات معیشتی وجود دارد که بایستی با همت و همکاری و وحدت دولت و مجلس مرتفع گردد.

حسین زاده ادامه داد: این که فقط یک یا چند نفر را مقصر بدانیم درست نیست بلکه باید با همفکری و همدلی و تعامل کارها را به گونه ای که استحقاق مردم است پیش ببریم و ملت هم یقین بدانند هر سه قوه دست در دست هم داده اند تا ذیل پرچم ولایت موجب سربلندی این کشور و انقلاب شوند.

مردم بسیار هوشیار و با بصیرت

جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با خبرنگار این رسانه با بیان اینکه متاسفانه اغتشاشگران با کشور های غربی هماهنگ شدند، سو استفاده کردند گفت:این افراد شیوه ای را پیش گرفتند که روی کسب و کار مردم و معیشت تاثیر میگذارد و حتی افرادی را به شهادت میرساندند‌.

وی افزود: اغتشاش گران وقتی باعث اتفاقات و نا امنی  در کشور شدند موجب شد که مردم و جوانان شاهد باشند که به بهانه معترض بودن آسیب های بسیار جدی را به کشور وارد می‌کنند.

قادری با اشاره به اینکه مردم بسیار هوشیار و با بصیرت هستند و می‌توانند معترض بودن و اغتشاشات را تشخیص دهند بیان کرد: برای اینکه اغتشات ایجاد نشود باید فضا ها یی را هماهنگ کنیم تا بتوانیم اعتراضات سالم را در مکان هایی که گفته مي‌شود را اجرا کنیم. 

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:دشمنان و کشور های غربی دیگر حاضر نیستند که کشور مان ایران به پیشرفت هایی دست پیدا کنند در کشور های غربی تعهدات را می‌پذیرند و در کشورشان اجازه هیچگونه نا امنی را پیدا نمی‌کنند اما در کشور ما خودشان درست به جنایت های تروریستی می‌زنند.

وی در پایان اظهار کرد:در نشست ها و جلساتی که با مسئولان امنیتی داشته ایم مطرح شد که اعتراضات سالم و قانونی را کاملا بها دهیم و اجازه اغتشاش نخواهیم داد و درصورت انجام نا امنی در جامعه با قاطعیت با آنها برخورد خواهیم کرد.

 
انتهای پیام/س/ف
نظرات بینندگان