کد خبر: ۱۵۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۱۳ آبان ۱۴۰۱
اهالی شیراز در گفتگو با شیرازه:

مردم ایران در همه حال پای رهبر و کشور خود ایستاده اند

مردم شیراز در حاشیه مراسم راهپیمایی روز استکبارستیزی در گفتگو با خبرنگاران اقدمات بزدلانه آمریکا و دشمنان را محکوم کرده و گفتند تا آخرین نفس و در همه حال پای انقلاب و ولایت خواهند بود.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، برخی از شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی امروز 13 آبان 1401 در شیراز در گفتگو با خبرنگار این رسانه ضمن محکوم کردن جنایات آمریکا و کشتار داعش در حرم مطهر احمد ابن موسی(ع) اعلام کردند: دشمن بداند و آگاه باشد که ایران و ایرانی واقعی تا آخرین نفس پای اسلام، انقلاب و ولایت می ماند و به هیچ گروه و جناح و فرقه و کشوری اجازه نخواهد داددر امور کشور دخالت کرده و امنیت این سرزمین را خدشه دار کند.

زهرا میرشکاری دانش آموز پایه دوازدهم هم با اشاره به حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ، عنوان کرد: به نظر من این نقطه ضعف آمریکا، اسرائیل و تمام  عاملان این جنایت بود که از سر ناتوانی تصمیم گرفتند عده ای زن و کودک بیگناه را در یک مکان مقدس به شهادت برسانند.

 وی خطاب به دشمن گفت: اگر جرات و شجاعت روبرو شدن داشتیید رو در رو مقابله میکردید و جنگ نرم و ترکیبی و اغتشاش را کنار میگذاشتید و می‌جنگیدید .

میرشکاری با بیان اینکه دانش آموزان دهه هشتاد و نود و قبل از آن، زمان جنگ و انقلاب نبوده اند و شرایط را درک نکرده اند، گفت: ما باید اطلاعات خود را در خصوص این دو برهه زمانی افزایش دهیم تا بدانیم چه اتفاقاتی افتاده و چه خونهایی ریخته شده که اکنون انقلاب تا به این جا رسیده است.

این نوجوان شیرازی تصریح کرد: نوجوانان ما تعریف درستی از آزادی و آزادگی ندارند پس باید ابتدا این مفهوم را متوجه شوند و با خواندن کتابهای شهید مطهری درک درستی پیدا کنند و سپس تصمیم بگیرند و راه خود را انتخاب کنند.

ریحانه تیپ فر دانش آموز کلاس چهارم هم آمده بود تا به دولت های استکباری از جمله آمریکا، اسرائیل و انگلیس بگوید  تا وقتی نوجوانان این سرزمین حضور دارند دشمن نمیتواند کاری انجام دهد و همچنان راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

خانم جوانی که دانشجو معلم بود احساس خود را اینگونه بیان کرد که خوشحالم از این‌همه وحدت و انسجام مردم کشور و شهرم که همگام در یک مسیر حرکت میکنیم تا دشمن را بر سر جای خود بنشانیم.

وی افزود: دشمن آنقدر ناتوان بود که زورش به مردم بیگناه در حین عبادت رسید و قطعا این اتفاق  را محکوم خواهیم کرد.


انتهای پیام/س/ف
نظرات بینندگان