کد خبر: ۱۵۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۱۴ آبان ۱۴۰۱
عضو دائمی شورای معاونین وزارت علوم،تحقیقات و فناوری:

رتبه بندی معلمان بعد از یازده سال عملی شد

طاهری نیا گفت:قبول دارم که وضعیت معیشت معلمان بسیار نا مناسب بوده اما تکلیف بر زمین مانده بعد از یازده سال یعنی رتبه بندی معلمان اجرایی شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، علی باقر طاهری‌نیا  رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی و عضو دائمی شورای معاونین وزارت عتف در نشست خبری  با اصحاب رسانه با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان در بین مجموعه دانشگاه ها و موسسه های اموزش عالی کشور در یک نهاد ممتاز و متمایز است گفت:این دانشگاه از برجستگی ها و اثر بخشی ویژه ای برخوردار است.

وی افزود:  دانش اموختگان سایر دانشگاه ها دغدغه جدی اشتغال  و دوره توقف نظام وظیفه دارند اما دانش اموختگان دانشگاه فرهنگیان به طور مستقیم و برای طولانی مدت وارد شبکه تعلیم و تربیت کشور میشوند که یک وجه مهم است که باید موردتوجه قرار گیرد.

طاهری نیا با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان راهبردی ترین دانشگاه کشور به لحاظ زیر ساخت های تمدنی و اثر سازی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی محسوب میشود تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب  هم در بین تمام دانشگاه ها توجه ویژه ای به دانشگاه فرهنگیان دارند .

عضو شورای معاونین وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری  انگیزه سرشار ، مهارت و دانش  کافی معلمان  مثلث شکل دهنده تعلیم و تربیت کار آمد دانست و بیان کرد: قبول دارم که  وضعیت معیشت معلمان بسیار نا مناسب  بوده اما تکلیف بر زمین مانده بعد از یازده سال یعنی رتبه بندی معلمان اجرایی شده است.

انتهای پیام/ف




برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان