کد خبر: ۱۵۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۶ - ۱۸ آبان ۱۴۰۱
وزیر اطلاعات هشدار داد:

هر نوع ارتباط با شبکه ایران اینترنشنال ورود به حوزه تروریستی و تهدید امنیت ملی تلقی خواهد شد

خطیب با تاکید بر اینکه شبکه اینترنشنال از سوی دستگاه امنیتی ایران، سازمان تروریستی شناخته شده است، اعلام کرد: عوامل آن تحت تعقیب وزارت اطلاعات قرار خواهند گرفت و من‌بعد هر نوع ارتباط با این شبکه ورود به حوزه تروریستی و تهدید امنیت ملی تلقی خواهد شد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه،حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات گفت: در حوادث اخیر، دست رژیم صهیونیستی در اجرا آشکارتر بود؛ در تبلیغات دست انگلیس و در هزینه‌ کردن دست رژیم سعودی واضح‌تر بود؛ کل حمایت مالی نمایش منحط برلین در حوزه تبلیغات، فضاسازی، اجاره تجهیزات برای تصویربرداری و ارائه تسهیلات برای حضور خبرنگاران و غذاهای توزیع شده با هزینه سعودی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: ما هرگز مثل انگلیس، پشتیبان اقدامات تروریستی و نا امن‌سازی سایر کشورها نخواهیم بود ولی تعهدی برای ممانعت از بروز ناامنی در این کشورها هم نخواهیم داشت، لذا کشور انگلیس هزینه اقدامات خود را برای نا امن‌ ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت.

حجت الاسلام خطیب با تاکید بر اینکه شبکه اینترنشنال از سوی دستگاه امنیتی ایران، سازمان تروریستی شناخته شده است، اعلام کرد: عوامل آن تحت تعقیب وزارت اطلاعات قرار خواهند گرفت و من‌بعد هر نوع ارتباط با این شبکه ورود به حوزه تروریستی و تهدید امنیت ملی تلقی خواهد شد.


انتهای پیام/ف
نظرات بینندگان