کد خبر: ۱۵۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۱۹ آبان ۱۴۰۱
معاون سیاسی سپاه ثارالله شیراز:

چهارمین همایش گام دومی های جهاد تبیین در شیراز برگزار می‌شود

مهذبیه گفت: چهارمین همایش گام دومی‌های جهاد تبیین در این کلانشهر برگزار می‌شود.
به گزارش سرویس  اجتماعی شیرازه، صادق زارع مهذبیه معاون سیاسی سپاه ثارالله شیراز، چهارشنبه ۱۸ آبان ماه با اعلام این خبر بیان کرد: این همایش روز شنبه ۲۱ آبان  ماه در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در فارس و دکتر غضنفری، جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی  ادامه داد: تاکنون سه همایش در قالب پیش همایش برای آماده سازی و اجرا  در خردادماه و تیرماه و مرداد ماه سال جاری برگزار شده است.

زارع مهذبیه خاطرنشان کرد: در این همایش  افراد تاثیر گذار، فعالین رسانه‌ای و سیاسی  و صاحب تریبون دعوت به عمل آمده است.

دبیر برگزاری چهارمین همایش نخبگانی " گام دومی‌های جهاد تبیین" ادامه داد: از مهم ترین اهداف این برنامه بالابردن سطح سواد سیاسی و بصیرتی در سطح عموم جامعه است که حلقه وصل با آحاد اقشار بسیج در جامعه نخبگان ، اساتید، مبلغان فرهنگی و هادیان سیاسی هستند و از این عزیزان خواسته شده در اسرع وقت اهم گفتمان و سیاست‌های برگزاری این همایش را در سطح جامعه باز نشر داده و عملی کنند.

وی  عنوان کرد: از دیگر برنامه‌ها در این همایش نخبگانی مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) و تجلیل از جوانان تاثیر گذار در امر جهاد تبیین هم چنین استفاده از تجربیات و  نظرات  افراد فعال و نخبه در  عرصه جهاد تبیین است.

 معاون سیاسی سپاه ثارالله شیراز گفت:، هم چنین ارائه عرصه‌های ۲۴گانه جهاد تبیین در برهه زمان کنونی و شیوه بیان صحیح وقایع و اتفاقات در سطح جامعه اصلی ترین سیاست اجرای این همایش گفتمان سازی تفکر امامین انقلاب در به بین افراد تاثیر گذار در سطح جامعه است.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: شیراز ، فارس
نظرات بینندگان