کد خبر: ۱۵۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۲۱ آبان ۱۴۰۱
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز خبر داد:

اطفای حریق یک کارگاه مبل‌سازی در شیراز

قانع از حریق گسترده‌ کارگاه مبل در خیابان شهید رمضانی خبر داد و گفت: این حریق با تلاش ۵۰ آتش نشان اطفا شد.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، محمدهادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی شیراز شنبه 21 آّبان ماه از آتش سوزی در یک کارگاه مبل‌سازی در شیراز خبر داد و گفت: ساعت ۶ و ۲۲ صبح امروز وقوع حریق گسترده در کارگاه مبل سازی واقع در خیابان شهید رمضانی شیراز گزارش شد و با توجه به گستردگی آتش، پنجاه آتش نشان از ۱۰ ایستگاه عملیاتی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش سوزی با سرعت عمل آتش نشانان قبل از سرایت به کارگاه‌ها و منازل اطراف اطفاء شد، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: این حریق در یک سوله ۱۰۰۰ متر مربعی با کاربری کارگاه مبل سازی رخ داده بودو به دلیل مملو بودن کارگاه از چوب و مبلمان به سرعت گسترش و در حال سرایت به کارگاه ام دی اف مجاور و منازل مسکونی بود.


قانع در ادامه عنوان کرد: به دلیل وجود مواد قابل اشتعال، دود و شعله زیاد در این کارگاه، مهار حریق دشوار شده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: به دلیل حساسیت عملیات آتش نشانان از چند جهت و با چند رشته لوله آبدهی پر فشار عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و با آبگیری متوالی و اجرای عملیات جدا سازی و خنک کردن بعد از سه ساعت تلاش بی وقفه توانستند حریق را مهار و خاموش کنند.

وی همچنین اظهار کرد: با توجه به حجم بالای شعله‌های آتش و گستردگی حریق هنوز میزان دقیق خسارت مشخص نیست و با وجود خسارت سنگین مالی، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدومیت نداشته است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز با بیان اینکه با تلاش تیم‌های عملیاتی از سرایت آتش به منازل همجوار و کارگاه ام دی اف جلوگیری شد، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان