کد خبر: ۱۵۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱

انهدام بزرگ ترین شبکه قاچاق سازمان یافته بین المللی مواد مخدر

با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) بزرگ ترین شبکه قاچاق سازمان یافته بین المللی مواد مخدر منهدم شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، ، با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه گسترده بین المللی توزیع مواد مخدر که از طریق بکارگیری اتباع بیگانه و با اتخاذ روش های حرفه ای در پوشش ناوگان حمل و نقل عمومی، مبادرت به انتقال محموله های کلان مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به دیگر استان های عمقی می نمود، شناسایی و دستگیر شدند.

بر اساس بررسی و رصد های فنی و اطلاعاتی صورت گرفته مشخص گردید که شبکه مذکور به طور میانگین روزانه حدود 300 الی 400 کیلوگرم محموله های مواد مخدر را در کشور پخش نموده که ارزش ریالی تجمیعی مبالغ بدست آمده در طی سال های اخیر به بیش از 130 هزار میلیارد ریال می رسد.

در همین راستا حسب دستور محترم قضایی 32 نفر از عناصر اصلی شبکه بازداشت و 1054 حساب بانکی متعلق به اعضای شبکه مسدود گردید و علاوه بر آن حجم کلانی از اموال و دارایی متعلق به این شبکه شناسایی و توقیف شده است. وزارت اطلاعات در مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی هیچ اغماضی نسبت به اعمال مجرمانه سوداگران نخواهد داشت و با رصد هوشمند معاملات و مراودات اقتصادی هرگونه سودجویی و فساد اقتصادی را شناسایی و با آن قاطعانه برخورد خواهد نمود.

 انتهای پیام/س


نظرات بینندگان