کد خبر: ۱۵۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۲۴ آبان ۱۴۰۱

توزیع بسته‌های فرهنگی بین دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد فارس

تطی مراسمی با حضور مسئولان استان، توزیع بسته‌های فرهنگی و لوازم التحصیل تامین شده از سوی شرکت ملی نفت ایران، بین دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امدادفارس، آغاز شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس سه‌شنبه ۲۴ آبان در مراسم آغاز توزیع بسته‌های فرهنگی ویژه دانش‌آموزان نیازمند، گفت: توانمند سازی دانش آموزان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از اهدافی است که کمیته امداد به دنبال دستیابی به آن است.

وی افزود: فارس دارای ظرفیت‌های بی نظیری برای کمک به نیازمندان بوده این در حالی است که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای توسعه خدمت رسانی به جامعه نیازمندان کمیته امداد بهره جست.

به گفته مدیرکل کمیته امداد فارس، بالغ بر ۴٠٠ هزار نیکوکار حضور داشته این در حالی است که نیکوکاران حقوقی متعددی نیز در استان همکار کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان هستند.

موصلی تاکید کرد: کاهش جمعیت فقیر در استان و در مجموع کاهش فقر در فارس از دیگر اهدافی است که در استان به دنبال دستیابی به آن هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس گفت: بیش از۴۲۰۰ بسته فرهنگی از سوی شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی وابسته به شرکت ملی نفت ایران تامین شده است که بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان‌های استان توزیع خواهد شد.

موصلی در پایان عنوان کرد: ۳۱۵۰ بسته از این اقلام فرهنگی برای دانش‌آموزان شاغل به تحصیل در مقطع ابتدایی و ۱۰٢۵ بسته ویژه دانش‌آموزان شاغل به تحصیل در مقطع متوسطه بوده است.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان