کد خبر: ۱۵۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۵ آبان ۱۴۰۱

جهاد با دشمن هنر بی بدیل مردان میدان

جهاد با دشمن همواره در این مرز و بوم هنر بی بدیل مردان میدان است فرقی هم نمی‌کند بر روی منبر باشند یا در کف میدان، در دمشق با داعش مبارزه کند یا در شیراز مقابل داعشیان وطنی.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، غروب 24 آبان هم باز آسمان شیراز خونین شد و این بار دیدگان مردم آزاده‌ی استان فارس در غم از دست‌دادن طلبه‌ی شهید محمد موئدی خون‌بار شد.

این طلبه بسیجی پیش از این برای مقابله با جهل اجتماعی بارها بر بالای منبر رفت و به سخنرانی پرداخت و در میدان عمل نیز پیش از این برای اینکه در کرمانشاه و همدان و ... با دشمن نجنگیم به دفاع از حرم حضرت زینب(س) و جنگ با داعش پرداخته اما متاسفانه برخی که همچنان دوست دارند در جهل بمانند و گوش شان را سمت بلندگوی دشمن تنظیم کرده تا ببینند او چه دستوری می‌دهد و این‌ها به‌ عنوان داعشیان وطنی اجرا نمایند، در اقدامی ناجوانمردانه، این طلبه بسیجی را به شهادت رساندند.

معلوم نیست این چه ندای آزادی است که این قبیله جاهلان و داعشیان وطنی سر می‌دهند که با ریختن خون مخالفان خود و برهم زدن امنیت جامعه می‌خواهند به آن دست یابند و حال اینکه هر کودکی هم که خوب را از بد تشخیص دهد می‌داند که آزادی بدون امنیت و با حمله به مأمورانی که تأمین‌ کننده نظم و امنیت جامعه هستند و با به شهادت رساندن مردم عادی از پیر و جوان، زن و کودک و سرمایه‌های اجتماعی محقق نمی‌شود و این‌ها فقط مدعیان آزادی اند و نمی‌دانند آزاد بودنی را که با زور و چماق کِشی می‌خواهند به این مردم تحمیل کنند خواسته هیچ کس نیست.

حمله به بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی و به شهادت رساندن آنان، حمله تروریستی به مردم بی‌دفاع در حرم شاهچراغ(ع) به‌ دنبال ناامنی ایجادشده توسط اغتشاشگران، کشیدن چادر از سر بانوان محجبه، اهانت و جسارت به اماکن مذهبی و اعتقادات مردم، تحمیل زور به مردم برای بستن مغازه هایشان و زمین زدن اقتصاد کشورمان، آتش‌زدن وسایل نقلیه عمومی، بانک‌ها و آمبولانس‌ها و به‌ طورکلی سلب آسایش و آرامش مردم بخشی از اقداماتی است که داعشیان وطنی به بهانه مرگ مهسا و در اصل باهدف نابودی ایران عزیزمان و عقده گشایی‌های شخصی شان در این مدت مرتکب شده‌اند.

 و اکنون همه مردم از مسئولان درخواست پایان مماشات و برخورد قاطع باکسانی را دارند که امنیت شان را برهم زده‌اند و این مسئولین هستند که باید با شناسایی عوامل اغتشاشگر و برخورد قاطع با آن‌ها دست‌های آلوده‌ی دشمنان داخلی و خارجی را از تجاوز به خاک مقدس کشورمان قطع کرده تا ایران عزیزمان باقدرت به‌ سمت قله‌های پیشرفت حرکت نماید.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، اغتشاشات
نظرات بینندگان