کد خبر: ۱۵۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۹ - ۲۵ آبان ۱۴۰۱
تحلیلگر سیاسی غرب آسیا و اندیشکده بنیان:

فاجعه ایذه نشانه خشم سرویسهای اسرايیلی و سعودی از شکست فراخوان های سه روز اخیر

حادثه تروریستی شاهچراغ نیز درست پس از شکست جریان ضد ایرانی دعوت به آشوب و اغتشاش رخ داد و اینبار نیز بعد از شکست مطلق فراخوانهای سنگین سه روز اخیر یک عملیات تروریستی مذبوحانه اتفاق افتاد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، رضا عربعلی، تحلیلگر سیاسی غرب آسیا و اندیشکده بنیان در خصوص حمله تروریستی بازار ایذه گفت:فاجعه تروریستی ایذه و به رگبار بستن مردم بی گناه و مامور پلیس و شهید و مجروح شدن چندین نفر یک انتحار ناشی از خشم است.

وی افزود:حادثه تروریستی شاهچراغ نیز درست پس از  شکست جریان ضد ایرانی دعوت به آشوب و اغتشاش رخ داد و اینبار نیز بعد از شکست مطلق فراخوانهای سنگین سه روز اخیر یک عملیات تروریستی مذبوحانه اتفاق افتاد.

عربعلی ادامه داد: رد پای گروهک های تجزیه طلب تکفیری در ترورهای مسلحانه کور، و رد پای گروهک نفاق در تهدید های خیابانی به اعتصاب و... قابل ملاحظه است.

این تحلیلگر سیاسی غرب آسیا اظهار کرد: بدون تردید بستر اصلی ایجاد این نا آرامی ها جمعیت بسیار محدودی از عناصر فریبخورده و البته عناصر سازماندهی شده است که دیگر با استدلالهای رسانه ای نمی شود آنها را قانع کرد و سوراخ کردن کشتی توسط معدودی عنصر آشوب ساز نمی تواند با مماشات ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان