کد خبر: ۱۵۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۲۶ آبان ۱۴۰۱
مسئول بسیج طلاب فارس در گفتگو با شیرازه:

روحانیت همواره پای‌کار نظام و انقلاب است/ اعلام جزئیات تشییع شهید موئدی

شهید موئدی گروه جهادی داشت و در سیل خوزستان هم برای کمک به مردم سیل‌زده، به این منطقه رفته بود و همیشه پای‌کار نظام و انقلاب و کمک به محرومین بود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، عبدالخالق بهرامی نسب مسئول بسیج طلاب فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه در خصوص طلبه بسیجی شهید مدافع امنیت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد موئدی تصریح کرد: طلبه بسیج شهید محمد موئدی در سال 1364 در بیضا متولدشده و تقریباً بعد از اخذ دیپلم، وارد حوزه علمیه شده است و تا سطح سه پیش می‌رود.

وی بیان کرد: این شهید عضو گردان فاتحین و گردان امام جواد(ع) بوده و در منطقۀ خود مسجد و حسینیه ساخته و یکی از بندهای وصیت‌نامه‌ی این طلبه بسیجی این بوده است که داخل حسینیه‌ای که خود ساخته، وی را دفن کنند.

مسئول بسیج طلاب فارس اظهار کرد: این شهید بزرگوار دو فرزند پسر دارد که حسین 9 ساله و محمدامین 12 ساله است و پدر شهید چند سال پیش دار فانی را وداع گفته و خواهرشان هم در یک حادثه رانندگی جان خود را ازدست‌داده و درحال‌حاضر تنها برادر کوچک‌ترشان زنده است.

بهرامی نسب افزود: این شهید در دفاع از حرم و در مأموریت‌های سراوان حضور داشته و در زلزله بم به کمک زلزله زدگان شتافت و در آنجا چفیه ای را از رهبر معظم انقلاب هدیه گرفت.

وی تصریح کرد: شهید موئدی گروه جهادی داشت و در سیل خوزستان هم برای کمک به مردم سیل‌زده، به آنجا رفته بود و همیشه پای‌کار نظام و انقلاب و کمک به محرومین بود.

این مقام مسئول ابراز کرد: روز قبل از شهادت شهید موئدی، آیت‌الله دژکام نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شیراز میهمان این شهید بزرگوار بودند و وقتی از خبر شهادت این شهید، مطلع شدند گریه کرده و گفتند که من دست‌های پینه‌بسته ی این شهید را دیدم.

وی افزود: این طلبه بسیجی زمین کشاورزی داشته و در کنار کار کشاورزی به کارهای جهادی نیز می‌پرداخت.

بهرامی نسب در خصوص نحوه شهادت شهید موئدی تصریح کرد: این شهید ساعت 9:30 شامگاه سه‌شنبه 24 آبان در خیابان معالی آباد به گروه‌های اغتشاشگر برمی‌خورد و اغتشاشگران به‌سمت آن‌ها کوکتل مولوتوف پرتاب نموده و این کوکتل مولوتوف به فرد کناری شهید برخورد کرده و یک آجر هم به‌سمت شهید موئدی پرتاب‌شده و به گیجگاه وی اصابت نموده و این طلبه بسیجی به بیمارستان منتقل‌شده و حدود ساعت 10:30 به فیض شهادت نائل آمد.

مسئول بسیج طلاب فارس اظهار کرد: وداع با پیکر مطهر این شهید امشب در حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حضور آیت‌الله صدیقی امام‌جمعه موقت تهران برگزار می‌شود و صبح جمعه، پیکر این شهید در شیراز بر روی دستان مردم شهیدپرور تشییع و ظهر روز جمعه جهت خاک‌سپاری به بیضاء منتقل می‌گردد.

وی افزود: ما در استان فارس 5 شهید مدافع امنیت در حوادث اخیر داشتیم که از این تعداد دو نفر طلبه بودند و این موضوع و پویش عمامه پرانی که دشمن راه انداخته، نشان‌دهنده‌ی هجمه بالای دشمن علیه روحانیت است.

بهرامی نسب تصریح کرد: روحانیت همواره پای‌کار انقلاب است و کسانی که درمقابل آن‌ها می‌ایستند مسلماً داخل دام شیطان افتاده‌اند و نسبت به طلاب جسارت خاص انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شهید موئدی ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان