کد خبر: ۱۵۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۲۶ آبان ۱۴۰۱
مدیر کل هواشناسی فارس در گفتگو با شیرازه:

سامانه بارشی از ظهر امروز وارد استان فارس میشود

سامانه بارشی از ظهر امروز از سمت شمالغرب همجون شهرستان رستم وارد میشود و گسترش پیدا میکند و شهرستان ممسنی را در بر میگیرد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،مسعود حقیقت مدیر کل هواشناسی فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه  بیان کرد: سامانه بارشی بسیار خوبی از بعد از ظهر امروز از سمت شمال غرب همچون شهرستان رستم وارد میشود و گسترش پیدا میکند  و شهرستان ممسنی را در برمیگیرد.

وی افزود: سامانه بارشی جدید امروز شهرستان های رستم کازرون بخش هایی از شهرستان های اقلید و سپیدان را در برمیگیرد همچنین در بخش هایی از زرقان،شیراز  و مرودشت  بارش هایی را خواهیم داشت اما بیشترین بارش در شهرستان های رستم ،ممسنی است.

حقیقت با بیان اینکه  سامانه بارشی از فردا ظهر به سمت شرق استان میرود تصریح کرد:بعد از عبور این سامانه روز های جمعه ،شنبه، یکشنبه  در صبحگاه هوای سردی را شاهد خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی فارس با اشاره به اینکه هشدار  هواشناسی اعلام شده است گفت: بعد از عبور سامانه بارشی در مناطق شمالغرب ،بخش هایی از مرکز استان هم با توجه به سرد شدن هوا به کشاورزان هشدار میدهیم.

وی ادامه داد: اثر مخاطره همچون لغزندگی جاده ها به ویژه در نواحی کوهستانی ، احتمال آبگرفتگی محدود در معابر،  احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و سرما زدگی پس از عبور سامانه بارشی  نیز وجود دارد.

حقیقت تاکید کرد:احتیاط در تردد به دلیل لغزندگی جاده ها، احتیاط در  جابجایی عشایر کوچ رو، تعجیل در برداشت محصول آماده و عدم پارک خودرو زیر درختان فرسوده ، توصیه می شود.

انتهای پیام/ف


برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان