کد خبر: ۱۵۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۲۸ آبان ۱۴۰۱
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در گفتگو با شیرازه:

انقلاب لحظه ای عقب ننشسته و با قدرت به راهش ادامه می دهد

امروز ایران اسلامی به اندازه ای قوی است که بزرگترین ابرقدرت ها از نام ایران وحشت و ترس دارند
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین حسین ملک مکان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در حاشیه مراسم تشییع پیکر طلبه بسیجی، شهید مدافع امنیت محمد موئدی در گفتگو با خبرنگار این رسانه بیان کرد: این شهید حدود بیست سال است که در حوزه مشغول فعالیت های حوزوی است و در فعالیت ها و ارائه خدمات اجتماعی به مردم هر جا احساس نیاز شد حضور پیدا کرد.

وی افزود: این شهید در زلزله بم و سیل خوزستان حضور داشته و یکی از مدافعین حرم در دوران جنگ سوریه بود و در استان هم در همه فعالیت های اجتماعی، سیاسی، حضور فعالی داشته و در دو ماهه اخیر هم که اغتشاشات به صورت پراکنده برگزار می شد حضور یافته و در شب حادثه هم از بیضا برای تامین امنیت مردم آمد تا مشکلی برای عموم مردم پیش نیاید.

حجت الاسلام ملک مکان تصریح کرد: این شهید در خیابان معالی آباد در کنار سایر بسیجیان و با لباس مقدس بسیجی مشغول خدمت و تامین امنیت بودند که متاسفانه مورد حمله آشوبگران قرار گرفته و با ضربه ای که به سر ایشان وارد شد به درجه رفیع شهادت رسیدند

این مقام مسئول اظهار کرد: طلاب معمولا در کنار مردم بودند و هستند و از قشر زحمتکش و خدوم جامعه هستند و به لحاظ معیشتی شاید ضعیف ترین قشر باشند اما هیچ وقت مردم را رها نکردند و نمونه بارزش همین شهید عزیز بود.

ملک مکان گفت: در حوادث اخیر از 5 شهیدی که در این حوادث در استان فارس به شهادت رسیدند دو نفر طلبه بودند که جان شان را برای مردم تقدیم کردند.

وی تاکید کرد: بر اساس تقاضای موکد مردم بود که مراسم تشییع این شهید بزرگوار در شهر شیراز و در همان خیابانی که این طلبه بسیجی به شهادت رسید برگزار شود تا مردم با حضورشان چشم فتنه را در مرکز فتنه کور کنند. 

این مقام مسئول بیان کرد: عده ای اعلام کردند که ما امروز کفن پوش خواهیم آمد و تقاضاشان هم این بود که مسئولان مماشات و صبوری را کنار بگذارند تا شاید اغتشاش گران به خود آمده و اگر در غفلت به سر می برند از خواب بیدار شوند.

وی ادامه داد: عکس العمل شدیدی از سوی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی صورت نمی گیرد و امید است این مماشات کنار گذاشته شود.

حجت الاسلام ملک مکان ابراز کرد: کسانی که تصور می کنند با تهدیدات اجباری مردم و کسبه به اهداف شان می رسند و اسم این حرکت را اعتصاب می گذارند بدانند اعتصاب یک حرکت خودجوش است و اگر تاریخ انقلاب را از ابتدای انقلاب بخوانند می بینند که از این گونه حوادث زیاد اتفاق افتاده و زمانی در این کشور ترورهای گروهی انجام شده و تعداد زیادی از مسئولان با بمب گذاری به شهادت رسیدند اما این انقلاب لحظه ای عقب ننشسته و به راهش ادامه داد و قوی تر شد.

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به اندازه ای قوی است که بزرگترین ابرقدرت ها از نام ایران وحشت و ترس دارند و در همه محافل و مجالس شان اسم ایران را می آورند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: ایران اسلامی به اندازه ای قوی است که با این ترقه بازی ها، آشوب ها و تهدیدها هیچ اتفاقی برایش نمی افتد و ممکن است مشکلاتی برای مردم ایجاد شود اما اصل نظام و انقلاب حفظ می شود و روسیاهی اش برای کسانی است که تحت تاثیر القائات دشمن قرار گرفته اند.

وی افزود: به تعبیر قرآن باید با اموال و جان جهاد کرد و من از تجار، کسبه و مغازه داران تقاضا می کنم و اعلام می کنم که جهاد امروزشان این است که به حرف دشمن گوش ندهند و اگر دشمن می گوید تعطیل کنید، شما تعطیل نکنید. 

این مقام مسئول ابراز کرد: یکی مثل شهید موئدی با تقدیم جانش جهاد می کند و کسبه باید با اموال شان جهاد کنند ولو ممکن است آسیبی هم به اموال شان برسد 

وی اظهار کرد: اگر کسی ذره ای احساس کند این انقلاب ممکن است شکست بخورد و این نظام عوض شود با اطمینان می گویم که این اتفاق نخواهد افتاد و اگر هم اتفاق افتاد بدانند کسانی که امروز به راحتی آدم می کشند و تهدید می کنند بعدا به کسانی که با آنها همکاری کرده اند آزادی نمی دهند که هر کاری خواستند بکنند. 

حجت الاسلام ملک مکان ادامه داد: دشمن امروز با تهدید و ارعاب و کشته سازی می خواهد به خواسته های نامشروع خود برسد و اگر مملکت در اختیارشان باشد آن وقت آزادی را آن گونه که می خواهند تعبیر می کنند و اجازه نفس کشیدن به احدی نمی دهند.

وی گفت: ما حوادث بدتر از این و جنگ هشت ساله و تحریم های اقتصادی و فتنه های 88 و 98 را دیدیم اما انقلاب حفظ شده و ماندگار خواهد شد تا به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل شود.

انتهای پیام/ر/ف


برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شهید موئدی
نظرات بینندگان