کد خبر: ۱۵۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۸ آبان ۱۴۰۱
استاندار فارس در گفتگو با شیرازه:

با حرکات هنجارشکنانه دشمن، مردم ما در مبارزه با استکبار مصم تر می شوند

دشمنان خودشان متوجه شده اند که عرض خود می برند و زحمت ما می دارند و با این حرکات هنجارشکنانه و ضدملی و ضد دینی، مردم کشور ما را روز به روز در میدان مبارزه با ظلم و استکبار جدی تر و قاطع تر می کنند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در حاشیه مراسم تشییع پیکر طلبه بسیجی، شهید مدافع امنیت محمد موئدی در گفتگو با خبرنگار این رسانه بیان کرد: بسیج از روز اولی که حضرت امام(ره) بنای آن را گذاشت هدفش این بود همه اقشار و به خصوص جوان ها در تمام عرصه هایی که کشور ایران و دین مقدس اسلام نیاز به جان فشانی، تلاش و کوشش، ایثار و فداکاری دارد وارد میدان شوند و تا به امروز نیز به همین شکل بوده است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس به یک شکل و پس از آن نیز به شکلی دیگر در عرصه های سازندگی، دفاع از کشور و دفاع از حرم بسیجیان تلاش کردند و شهید زارع موئدی یکی از همین بسیجیان است.

ایمانیه تصریح کرد: دشمنان خودشان متوجه شده اند که عرض خود می برند و زحمت ما می دارند و با این حرکات هنجارشکنانه و ضدملی و ضد دینی، مردم کشور ما را روز به روز در میدان مبارزه با ظلم و استکبار جدی تر و قاطع تر می کنند.

انتهای پیام/ر/س

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شهید موئدی
نظرات بینندگان