کد خبر: ۱۵۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۲۸ آبان ۱۴۰۱
مدیرعامل بنیاد مهدویت:

حمایت از اصل نظام، رسالت جمعی است/ضرورت برخورد قاطعانه با آشوبگران و اغتشاشگران

حجت الاسلام حدائق گفت: همه در ثبات این نظام اسلامی نقش دارند و رسالت جمعی ما حمایت از اصل نظام و اسلام است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حجت الاسلام علیرضا حدائق مدیرعامل بنیاد مهدویت در مراسم تشییع شهید مدافع امنیت حجت السلام محمد مویدی بیان کرد: دشمن تمام تلاشش برای به محاق کشیدن نور اسلام و اهل بیت بوده و به تعبیر امام خمینی(ره) اگر زمانی دشمن از ما تعریف کرد ما باید در خودمان شک کنیم.

وی افزود: سلامت و درستی کار مردم در این است که دشمن شان امروز آمریکای غاصب و اسرائیل ظالم است.

این مقام مسئول تصریح کرد: مردم امروز با صدای رسا برائت خود را از کافرین و منافقین اعلام کردند و اگر نگاهی به تاریخ اسلام کنیم خواهیم دانست که دشمن کوتاه نمی آید و پیوسته در صدد خاموش کردن نور خداست. 

حجت السلام حدائق اظهار کرد: در طول تاریخ همواره کسانی که با خدا و احکام الهی زاویه داشتند در تخریب انبیاء و صلحا از هیچ اقدامی فروگذار نکردند و امروز وابستگان همان افراد در سراسر دنیا و فضای تبلیغاتی خود بر علیه این نظام و این مردم ولایتمدار فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: امروز برخی ها فریب تبلیغات دشمن را خورده اند و من خطاب به آنها که در برخی کانال ها و شبکه های مجازی کار انقلاب را تمام شده عنوان می کنند و رجزخوانی های باطلی که سران صهیونیست سر می دهند می گویم این حضور مردمی، عاشقانه و ولایتمدارانه را ببینند. 

مدیرعامل بنیاد مهدویت عنوان کرد: مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و عربستان دست به دست هم داده اند و با تمام امکانات تلاش می کنند که این نظام و مملکت را دچار اضطراب کنند.

حجت السلام حدائق افزود: این دولت وهابی زاده سعودی که پرونده ی آنها به یهود بر می گردد امروز در شبکه های تبلیغاتی و فضای مجازی خود مشغول به فعالیت و شیطنت است.

وی ابراز کرد: سال گذشته در تهران مسئولی گزارشی داد مبنی بر اینکه سه کشور ملعون فوق الذکر طرحی را از سال 1395 برای تضعیف جایگاه مقام معظم رهبری اجرا کرده و از این طرح 10ساله، 6سال گذشته و متاسفانه بعضی ها نیز در این میان بازی خوردند و می گویند با وجود این مشکلات چرا رهبری کاری نمی کند.

این مقام مسئول ادامه داد: در این آشوب ها دیدیم که لبه تیز انتقام دشمن متوجه رهبری است و دارند کاری می کنند که ولایت فقیه را به حوزه های علمیه برگردانند و بگویند سیاست از دیانت جداست و این در حالی است که این شعار خلاف دین و نگاه امیرالمومنین(ع) است.

وی تاکید کرد: دشمن به دنبال تغییر باورها، افکار ماهیت، ساختار و رفتار بعضی از مردم است و بعضی ها سخنان بیگانه را استماع نموده و سخن حق را نمی شنوند و قرآن می فرماید اگر به سخن دروغ گوش فرا دادید بعد از آن مسیر انحراف را طی می کنید.

مدیرعامل بنیاد مهدویت بیان کرد: به نام پروژه حقوق زنان و شعارهای فریبنده، ارزش های اسلامی را هدف گرفتند و این در حالیست که برجسته ترین جلوه دفاع از مقام زن این است زمان پیامبر در صدر اسلام رقم خورد.

حجت الاسلام حدائق ابراز کرد: کشورهای مدعی کاذب حقوق بشرامروز رفتارشان با زنان چگونه است که در این مملکت برخی فریب خورده های غفلت زده، شعار آن ها را بر زبان جاری می کنند.

وی افزود: شهید حجت الاسلام محمد مویدی در شیراز و کشور تحولی ایجاد کرد و علیرغم اینکه دشمن می خواهد نور خدا را خاموش کند، این نظام صدها هزار شهید در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم و امنیت تقدیم انقلاب کرده است و ما در برابر شهدا مسئول هستیم.

این مقام مسئول بیان کرد: اگر انسان نابینا باشد تحملش آسان تر از این است که بصیرت نداشته باشد و امروز باید دیگران را به بصیرت و بینش صحیح دعوت کنیم.

وی خطاب به کسانی که مغازه های خود را در ایام بستند گفت: آب در آسیاب دشمن نریخته و در دفاع از ارش های دینی حضور داشته باشید.

مدیرعامل بنیاد مهدویت گفت: مسئولان نسبت به امنیت خاطر مردم، با اغتشاشگران و کسانی که حقوق مردم را ضایع می کنند آن طور که خدا می گوید برخورد کنند.

حجت الاسلام حدائق ابراز کرد: باید بر ریسمان الهی تکیه و اعتماد کنیم و همه در ثبات این نظام اسلامی نقش دارند و رسالت جمعی ما حمایت از اصل نظام و اسلام است.

وی ضمن تاکید بر ضرورت برخورد قاطعانه با آشوبگران و اغتشاشگران جامعه عنوان کرد: به تعبیر قرآن، خدا حامی کسانی است که دین را یاری می کنند و قطعا در رعایت ایمان، پیروزی جبهه حق در مقابل باطل بشارت الهی است. 

انتهای پیام/ر/س

نظرات بینندگان