کد خبر: ۱۵۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۳۰ آبان ۱۴۰۱

به کارگیری بیش از ۱۸۰۰ نفربسیجی در طرح شهید سلیمانی

در طرح شهید سلیمانی در سه بعد حمایتی ، نظارتی و مراقبتی فعالیت های بسیار ارزشمندی صورت گرفته همچون کمک به محرومین بیش از 80 هزار بسته معیشتی توزیع شده است...
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، بسیج نهاد انقلابی مقدسی است که در همه لحظات پیش و پس از انقلاب پای کار خدمت به مردم ایستاده و همیشه هم پیروز صحنه های خدمت به مردم بوده است.

 بسیجیان یک روز در جهاد بزرگ نظامی و با سلاح ایثار و شهادت در عرصه دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند و پس از آن بر اساس مقتضیات زمان پای در جهاد علمی و نهضت خودکفایی گذاشتند و کمر همت بر استقلال کشور بستند و در صحنه مبارزه با ویروس مهلک کرونا در کنار وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا مشغول خدمت و صیانت از جان مردم ایران بودند.

در همین راستا برای مطلع شدن از برنامه های ناحیه های مقاومت بسیج با فرماندهانشان به گفتگو پرداختیم،غلامعلی  احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه  محمد رسول الله (ص) شیراز  در گفتگو با خبرنگار این رسانه بیان کرد:بسیج در ابعاد و صحنه های مختلف حضور داشته و درکنار مردم بوده اند.

وی افزود:این ناحیه مقاومت بسیج در ابعاد مختلف خدمات شایانی را داشته است از جمله در طرح شهید سلیمانی در سه بعد حمایتی ، نظارتی و مراقبتی فعالیت های بسیار ارزشمندی صورت گرفته همچون کمک  به محرومین بیش از 80 هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

احمدی جابری با بیان اینکه بیش از 500 راس گوسفند قربانی و به نیازمندان اهدا شده است بیان کرد:بیش از دو هزار کارت هدیه دویست هزار تومانی به نیازمندان تقدیم شده است همچنین سبد بهداشتی توزیع شده بالغ بر پانزده هزار بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه  محمد رسول الله (ص) شیراز در ادامه اظهار کرد:بیش از 200 هزار بسته ماسک تولید شده ، پوشاک و لوازم تحریر بالغ بر 5 هزار مورد بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در مرمت منازل نیازمندان بیش از 40 مورد بوده است گفت:بیش از 20 زندانی ازاد شده است همچنین بیش از 1800 نفر در طرح شهید سلیمانی به کارگرفته شدند و 7  کارگاه تولید ماسک داشته ایم که  تمام این اقدامات بالغ بر 38 میلیارد تومان بوده است و عمده ترین اقدامات این ناحیه در موضوع کرونا به شمار میرود.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان