کد خبر: ۱۵۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۳۰ آبان ۱۴۰۱
جدالی هیجان انگیز

صف آرایی یوزهای ایرانی در مقابل سربازان ملکه

در حالی امروز تیم ملی کشورمان راس ساعت 16:30 در جام جهانی 2022 به مصاف سربازان پیاده نظام ملکه می رود که یوزها انگیزه کافی برای پیروزی دارند و حریف دست و پای خود را گم کرده است.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، در حالی امروز تیم ملی کشورمان راس ساعت 16:30 در جام جهانی 2022 به مصاف سربازان پیاده نظام ملکه می رود که یوزها انگیزه کافی برای پیروزی دارند و حریف که دست و پای خود را از همان لحظات اولیه اعلام قرعه کشی گم کرد، حرفی برای گفتن ندارد جز حرکات ناجوانمردانه!

اعضای تیم ملی انگلیس که اصرار داریم آنها را سربازان ملکه بنامیم با استفاده از رسانه های امپراتوری دروغ تلاش می کنند روحیه ورزشکاران مان را تحت تاثیر قرار داده و با تضعیف روحیه حریف خود در جنگی ناجوانمردانه به پیروزی دست یابند.

البته این در حالیست که سرمربی کشورمان در گفتگو با یکی از رسانه ها اعلام کرده بود ما برای پیروزی آمدیم و کاپیتان و اعضای تیم ملی مان نیز از عزم راسخ خود برای زمین گیر کردن سربازان ملکه در میانه زمین سبز و در قاب رسانه سخن گفتند و قطعا یوزهای ایرانی با تلاش و همت خود و همراهی مردم و هواداران همیشه در صحنه می توانند باز حماسه سازی کرده و باد دشمن را بخوابانند.

اعصای تیم ملی و کادر فنی ما باید پاسخ یاوه گویی های رسانه های دشمن را با تمرکز بر مستطیل سبز و هدف قراردان سیبل دروازه ی دشمن دهند و بدانند دشمن با تمام قوا به میدان آمده و آنها نیز برای مقابله با سربازان ملکه و ایجاد حس نشاط و امیدآفرینی در جامعه باید با تمام توان خود پا به توپ شده و از تک روی بپرهیزند.

چشم ایران و انگلیس نه، بلکه چشم تمام دنیا امروز به بازی این دو تیم است 

انتهای پیام/ر

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، انگلیس ، ایران
نظرات بینندگان