کد خبر: ۱۵۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۳۰ آبان ۱۴۰۱
وحیدی:

نباید اجازه دهیم، دشمن روایت سازی دروغین داشته باشد

وزیر کشور گفت: دشمن بعد از ناامیدی از فشار اقتصادی به سمت جنگ ترکیبی روی آورد و در این جنگ همه ظرفیت ها را به میدان آورده است. دشمن با جریانات برانداز و تجزیه طلب رسما و علنا نشست برگزار می کند و این امر نه نشانه قدرت، بلکه استیصال آنها از پیشرفت کشور است.
به گزارش شیرازه به نقل از دانا احمد وحیدی وزیر کشور روز دوشنبه در مراسمی به مناسبت هفته بسیج که با حضور کارکنان وزارت کشور برگزار شد؛ افزود: استقلال، امنیت، منافع و ثبات ملی کشور و انقلاب موضع‌گیری شفاف گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی در برابر  توطئه آشکار دشمن را ایجاب می‌کند.

وی ادامه داد: جریان دشمن امروز با در پیش گرفتن جنگ ترکیبی و به میدان آوردن همه ظرفیت‌های رسانه‌ای به دنبال تضعیف پایه‌های ثبات و امنیت کشور است و در این شرایط حساس باید همگان با هوشیاری و آگاهی کامل در برابر دسیسه‌های معاندان عمل کنند.

وزیر کشور گفت: هیچ ایرانیِ ایران دوست نمی‌پذیرد که کشور با توطئه دشمن، ناامن شود و از این رو شخصیت‌ها و چهره‌ها باید موضع مشخص و آشکاری نسبت به ناامنی و بی‌ثبات سازی جریان معاند داشته باشند.

وحیدی با بیان اینکه نباید مقهور جنگ نرم دشمن شد، توضیح داد: ایران‌اینترنشنال با پول عربستان سعودی و شبکه بی‌بی‌سی با حمایت و بودجه دولت انگلیس اداره می‌شود و بر همگان حقد وکینه سعودی‌ها و انگلیسی‌ها نسبت به ایران عزیز مشخص است و برای همین روایت این رسانه‌ها همواره از سر دشمنی و تلاش برای تضعیف ایران بوده است.

تلاش برای مهندسی ذهن و افکار از سوی جریان رسانه‌ای دشمن دیگر محور مورد اشاره وزیر کشور بود و در این خصوص گفت: نباید اجازه دهیم که جوانان عزیز کشور که سرمایه‌های اصلی کشور هستند در تله دشمن قرار گیرند و روشنگری حقایق و اهداف پلید دشمن از ضروریات جدی است.

وحیدی یادآور شد: دشمن با تمام ظرفیت و با انتشار اخبار دروغین، سعی در القای فضای بی‌ثباتی در کشور دارد که باید با این احساس ناامنی مقابله کنیم.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور اظهار کرد: در اتفاقات اخیر، نیروهای خدوم بسیجی سربلند و پرافتخار عمل کردند و آنچه دشمن برای ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی در کشور طراحی کرده بود را خنثی ساختند.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمن برای تضعیف اقتدار و توان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست به انواع توطئه‌های ترکیبی و پیچیده می‌زند گفت: امروز بسیجیان در مقابله با توطئه جدید دشمن در میدان مخلصانه و قهرمانانه حضور دارند و در این مسیر جان‌نثاری می‌کنند.

وحیدی با بیان اینکه بسیجیان در همه نقاط کشور در حال دفاع از امنیت و آرامش مردم هستند؛ اظهار کرد: بسیجیان امروز دهه هشتادی‌هایی هستند که با عشق به مکتب امام خمینی(ره) و آرمان های انقلاب اسلامی به مقابله با اغتشاشگران می‌پردازند.

وی با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی با این مضمون که  جوانان امروز از جوانان صدر اسلام اگر برتر نباشند پایین‌تر نیستند؛ گفت: نسل امروز بسیجیان از نسل اول انقلاب هم پرشورتر و انقلابی‌تر هستند و این همان نشانه زنده و پویا بودن این انقلاب بزرگ دینی است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه ترس اصلی دشمن در پویایی و زنده بودن انقلاب اسلامی است؛ گفت: دشمن تصور داشت با ابزار تحریم اقتصادی می تواند اهدافش را پیش ببرد اما در عمل دید که انقلاب به مسیر پیشرفت خود ادامه می‌دهد و مشکلات کشور در حال برطرف شدن و مدیریت است.

وحیدی دستیابی علمی کشور به فناورهای نوین به خصوص موشک هایپرسونیک گفت: موشک هایپر سونیک یک طیف بزرگی از دانش و فناروی است که جوانان و مهندسان پرتلاش کشور به آن دست یافته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن بعد از ناامیدی از فشار اقتصادی به سمت جنگ ترکیبی روی آورد و در این جنگ همه ظرفیت ها را به میدان آورده است. دشمن با جریانات برانداز و تجزیه طلب رسما و علنا نشست برگزار می کند و این امر نه نشانه قدرت، بلکه استیصال آنها از پیشرفت کشور است.

وحیدی به جنگ روایت‌ها از سوی دشمن اشاره کرد و افزود: جریان خشن و تندی که امنیت مردم را نشانه گرفتند، به عنوان اعتراضات مسالمت‌آمیز جلوه می دهند و در مقابل، علیه بسیجیان و مدافعان امنیت که از حریم کشور پاسداری می‌کنند؛ شبهه‌افکنی می‌کنند.

رئیس شورای امنیت کشور  در پایان خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم، دشمن روایت سازی دروغین داشته باشد و امروز بسیجیان عزیز کشور جانانه از امنیت کشور دفاع می‌کنند.
نظرات بینندگان